Pregled bibliografske jedinice broj: 729058
Uloga roditeljske uključenosti u akademskom funkcioniranju studenata
Uloga roditeljske uključenosti u akademskom funkcioniranju studenata // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Kako obrazovanju dodati boju? Uloga i izazovi za psihologe, Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 30-30 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 729058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga roditeljske uključenosti u akademskom
funkcioniranju studenata
(The role of parental involvement in the university
students' academic functioning)
Autori
Smojver-Ažić, Sanja ; Martinac-Dorčić, Tamara ; Živčić-Bećirević, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Kako obrazovanju dodati boju? Uloga i izazovi za psihologe, Knjiga sažetaka
/ Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014, 30-30
ISBN
978-953-55079-4-9
Skup
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
roditeljska uključenost ; studenti ; akademski ishodi
(parental involvement ; university students ; academic outcomes)
Sažetak
Premda je uloga roditelja u akademskom uspjehu potvrđena na različitim razinama obrazovanja, odnos s roditeljima nedovoljno se naglašava kao odrednica akademskog funkcioniranja studenata.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka