Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 72865

Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma


Babić, Nada; Irović, Stanislava
Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 39-50 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 72865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma
(Learning and Teaching in Pre-School Programmes Viewed in the Light of Constructivism)

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142 (2001), 1; 39-50

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
konstruktivizam; interakcionizam; instruktivizam; razvojna primjerenost; učenje; poučavanje
(constructivism; interactionism; instructionism; developmentally appropriate; learning; teaching)

Sažetak
Kakvoća i razvojni učinci predškolskih programa u fokusu su pozornosti predškolske teorije i prakse u svijetu i kod nas već više desetljeća. Promišljanje osnovnih teorijskih okvira određenog modela, programa ili pristupa bitno je za njegovo preuzimanje i provođenje. U radu su problematizirane različite interpretacije konstruktivizma, njegove relacije s interakcionizmom te njegove pedagoške implikacije. Proturječnosti i simplifikacije u tumačenjima individualnih i socijalnih dimezija procesa učenja i poučavanja mogu voditi njegovu osiromašenju. Potpunim odbacivanjem socijalnog posredovanja i izravne instrukcije dovodi se u pitanje kakvoća učenja i poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
122002

Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Nada; Irović, Stanislava
Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 39-50 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Babić, N. & Irović, S. (2001) Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma. Napredak (Zagreb), 142 (1), 39-50.
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada and Irovi\'{c}, Stanislava}, year = {2001}, pages = {39-50}, keywords = {konstruktivizam, interakcionizam, instruktivizam, razvojna primjerenost, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {142}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {U\v{c}enje i pou\v{c}avanje u pred\v{s}kolskim programima u svjetlu konstruktivizma}, keyword = {konstruktivizam, interakcionizam, instruktivizam, razvojna primjerenost, u\v{c}enje, pou\v{c}avanje} }
@article{article, author = {Babi\'{c}, Nada and Irovi\'{c}, Stanislava}, year = {2001}, pages = {39-50}, keywords = {constructivism, interactionism, instructionism, developmentally appropriate, learning, teaching}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {142}, number = {1}, issn = {1330-0059}, title = {Learning and Teaching in Pre-School Programmes Viewed in the Light of Constructivism}, keyword = {constructivism, interactionism, instructionism, developmentally appropriate, learning, teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font