Pregled bibliografske jedinice broj: 72865
Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma
Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma // Napredak (Zagreb), 142 (2001), 1; 39-50 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 72865 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i poučavanje u predškolskim programima u svjetlu konstruktivizma
(Learning and Teaching in Pre-School Programmes Viewed in the Light of Constructivism)
Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142
(2001), 1;
39-50
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
konstruktivizam; interakcionizam; instruktivizam; razvojna primjerenost; učenje; poučavanje
(constructivism; interactionism; instructionism; developmentally appropriate; learning; teaching)
Sažetak
Kakvoća i razvojni učinci predškolskih programa u fokusu su pozornosti predškolske teorije i prakse u svijetu i kod nas već više desetljeća. Promišljanje osnovnih teorijskih okvira određenog modela, programa ili pristupa bitno je za njegovo preuzimanje i provođenje. U radu su problematizirane različite interpretacije konstruktivizma, njegove relacije s interakcionizmom te njegove pedagoške implikacije. Proturječnosti i simplifikacije u tumačenjima individualnih i socijalnih dimezija procesa učenja i poučavanja mogu voditi njegovu osiromašenju. Potpunim odbacivanjem socijalnog posredovanja i izravne instrukcije dovodi se u pitanje kakvoća učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija