Pregled bibliografske jedinice broj: 728393
Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece
Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 728393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece
(The role of ICT in education of preschool and school children)
Autori
Kuterovac Jagodić, Gordana ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka
/ Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014, 96-96
ISBN
978-953-55079-4-9
Skup
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
računalna tehnologija; obrazovanje predškolske i školske djece
(ICT; education of preschool and school children)
Sažetak
Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako i kod predškolske djece. Sve se više prepoznaje potencijal tehnoloških sredstava da potiču dječje učenje, rješavanje problema i prenošenje vlastitih zamisli, tako da relevantno pitanje postaje ne da li uključivati računala, tablete i ostala sredstva u obrazovni proces od vrtića do škole i fakulteta, nego kako to učiniti na najbolji mogući način. Istraživanja pokazuju kako uporaba računale tehnologije može imati motivacijsku ulogu, ali i ulogu u razvoju dječjih sposobnosti te efikasnijem i bržem stjecanju znanja. Današnja djeca odrastaju u digitalnom dobu u kojem računalna tehnologija mijenja društvo i zahtjeve koje ono postavlja pred pojedinca za uspješnom prilagodbom. Obaveza je društva svu djecu pripremiti za korištenje tehnologije kako bi se u svom profesionalnom i osobnom životu mogli prilagoditi i udovoljiti zahtjevima svijeta obrazovanja i rada. Zato uporaba računala u edukaciji može doprinijeti kako djeci s uobičajenim razvojnim putem, tako i djeci s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. U ovom će se izlaganju prikazati prednosti, nedostaci i izazovi uporabe tehnologije u obrazovanju djece te uloga nastavnika, psihologa, roditelja i ostalih odraslih u tom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)
Gordana Kuterovac Jagodić
(autor)
Nina Pavlin-Bernardić
(autor)