Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 728393

Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece


Kuterovac Jagodić, Gordana; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna
Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 728393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece
(The role of ICT in education of preschool and school children)

Autori
Kuterovac Jagodić, Gordana ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014, 96-96

ISBN
978-953-55079-4-9

Skup
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2014. - 08.11.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
računalna tehnologija; obrazovanje predškolske i školske djece
(ICT; education of preschool and school children)

Sažetak
Računalna tehnologija sve više postaje neizbježnim i nužnim dijelom obrazovnog procesa kako kod školske, tako i kod predškolske djece. Sve se više prepoznaje potencijal tehnoloških sredstava da potiču dječje učenje, rješavanje problema i prenošenje vlastitih zamisli, tako da relevantno pitanje postaje ne da li uključivati računala, tablete i ostala sredstva u obrazovni proces od vrtića do škole i fakulteta, nego kako to učiniti na najbolji mogući način. Istraživanja pokazuju kako uporaba računale tehnologije može imati motivacijsku ulogu, ali i ulogu u razvoju dječjih sposobnosti te efikasnijem i bržem stjecanju znanja. Današnja djeca odrastaju u digitalnom dobu u kojem računalna tehnologija mijenja društvo i zahtjeve koje ono postavlja pred pojedinca za uspješnom prilagodbom. Obaveza je društva svu djecu pripremiti za korištenje tehnologije kako bi se u svom profesionalnom i osobnom životu mogli prilagoditi i udovoljiti zahtjevima svijeta obrazovanja i rada. Zato uporaba računala u edukaciji može doprinijeti kako djeci s uobičajenim razvojnim putem, tako i djeci s posebnim komunikacijskim i razvojnim potrebama. U ovom će se izlaganju prikazati prednosti, nedostaci i izazovi uporabe tehnologije u obrazovanju djece te uloga nastavnika, psihologa, roditelja i ostalih odraslih u tom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Kuterovac Jagodić, Gordana; Pavlin-Bernardić, Nina; Vlahović-Štetić, Vesna
Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 96-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Kuterovac Jagodić, G., Pavlin-Bernardić, N. & Vlahović-Štetić, V. (2014) Uloga računalne tehnologije u obrazovanju predškolske i školske djece. U: Pavlin-Bernardić, N., Jokić, B., Lopižić, J., Putarek, V. & Vlahović-Štetić, V. (ur.)22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe - Knjiga sažetaka.
@article{article, author = {Kuterovac Jagodi\'{c}, Gordana and Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina and Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna}, year = {2014}, pages = {96-96}, keywords = {ra\v{c}unalna tehnologija, obrazovanje pred\v{s}kolske i \v{s}kolske djece}, isbn = {978-953-55079-4-9}, title = {Uloga ra\v{c}unalne tehnologije u obrazovanju pred\v{s}kolske i \v{s}kolske djece}, keyword = {ra\v{c}unalna tehnologija, obrazovanje pred\v{s}kolske i \v{s}kolske djece}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kuterovac Jagodi\'{c}, Gordana and Pavlin-Bernardi\'{c}, Nina and Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna}, year = {2014}, pages = {96-96}, keywords = {ICT, education of preschool and school children}, isbn = {978-953-55079-4-9}, title = {The role of ICT in education of preschool and school children}, keyword = {ICT, education of preschool and school children}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font