Pregled bibliografske jedinice broj: 72805
Iskustveno učenje u nastavi biologije
Iskustveno učenje u nastavi biologije // 2. mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov
Maribor, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 72805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustveno učenje u nastavi biologije
(Empirical Learning in Biology Instruction)
Autori
Borić, Edita ; Peko, Anđelka ; Novoselić, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2. mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja : knjiga referatov
/ - Maribor, 2001
Skup
Mednarodni znanstveni posvet Didaktični in metodični vidiki prenove in razvoja izobraževanja (2 ; 2001)
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 22.11.2001. - 24.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
iskustveno učenje; nastava biologije
(empirical learning; biology instruction)
Sažetak
Iskustveno učenje u nastavi biologije temelji se na istraživanju i otkrivanja. Svrha nastave koja se temelji na iskustvenom učenju je usmjerena djetetu što znači da se ne drže temeljnim samo rezultati kako znanje i spoznaje već proces dolaženja do njih te i samostalnost, individualnost, odgovornost, samopraćenje. Zapravo samostalnim otkrivanjem raste motivacija, zantiželja kao i osobno zadovoljstvo uslijed rezultata koji su prisutni i kontinuirano se propituju. Prikazani su primjeri metode praktičnih radova s naglaskom na tijek pokusa provedenih u osječkoj osnovnoj školi. Istraživanje ima važno mjesto u nastavi biologije. U ovom radu smo ukazali na samostalni rad, pokuse jer omogućuju stjecanje znanja vlastitom aktivnošću, osiguravaju interesantnost i aktualnost nastave, te ostvaruju i niz paralelnih ciljeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija