Pregled bibliografske jedinice broj: 727203
Procjenjivanje umjetničke instrumentalne i pjevačke izvedbe
Procjenjivanje umjetničke instrumentalne i pjevačke izvedbe // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik radova / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 182-182 (ostalo, nije recenziran, sažetak)
CROSBI ID: 727203 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjenjivanje umjetničke instrumentalne i pjevačke izvedbe
(Evaluation of Artistic Instrumental / Voice Performance)
Autori
Novak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik radova
/ Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014, 182-182
ISBN
978-953-58055-3-3
Skup
Prvi međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
umjetnička izvedba; procjenjivanje; glazbena pedagogija
(artistic performance; assessment; music pedagogy)
Sažetak
Radionica je namijenjena glazbenicima, nastavnicima glazbe te svima onima koji se u svom djelovanju susreću s potrebom vrednovanja umjetničke izvedbe. Cilj radionice je upoznavanje i osvještavanje mehanizama uz čiju pomoć se odvija procjena umjetničke glazbene izvedbe. Svrha radionice je podizanje svijesti ocjenjivača o svim potencijalnim elementima koji utječu na oblikovanje ocjene u izvedbenim umjetničkim kolegijima. Procjenjivanje postignuća bitno je za nastavni proces kako bi se utvrdilo da li su postignuti zadani ishodi učenja. Ono ukazuje na smjer budućeg poučavanja i dio je većeg dinamičnog cikličkog procesa razvoja kurikuluma. Sviranje glazbe kompleksno je ponašanje koje integrira kognitivne, afektivne, psihomotoričke te metakognitivne elemente. Isto tako njen doživljaj, percepcija i prosudba traže aktivan odnos prema događajima i pojavama veznima uz glazbu. Toga su posebno svjesni nastavnici glazbe, izvođači i glazbeni kritičari. Međutim, osnova prosudbe i vrednovanja glazbene izvedbe je subjektivna, mnogi od ocjenjivača nisu svjesni kako utvrđuju ocjenu izvedbe. Procjena u procesu učenja i usavršavanja sviranja odnosno pjevanja ima dvojaku ulogu - sumativnu, na kraju obrazovne etape u svrhu vrednovanja postignuća, komparacije s drugima, kvalifikacije za slijedeći stupanj obrazovanja, te formativnu, koja daje smjernice za daljnje učenje i usavršavanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Radionica