Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 727202

Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj


Novak, Marina
Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 110-111 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 727202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj
(Pre-service Teacher Training in Music - Review of Teaching Practice in the Music Studies in Croatia)

Autori
Novak, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014, 110-111

ISBN
978-953-58055-3-3

Skup
Prvi međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
glazbene škole; glazbena pedagogija; metodika; nastava glazbenih instrumenata i pjevanja; školovanje nastavnika
(music schools; music pedagogy; methodology; teaching musical instruments and singing; educating)

Sažetak
Ovaj rad razmatra trenutno stanje na području nastave metodike nastave glazbenih instrumenata i pjevanja na umjetničkim studijima u Republici Hrvatskoj. U uvodnom dijelu autor daje opći pregled sadržaja predmeta koji se bave metodikom nastave glazbenih instrumenata ili pjevanja te analizira sadržaj temeljem dostupnih dokumenata, studijskih programa i izvedbenih planova. Središnji dio rada bavi se analizom rezultata istraživanja. Ispitanici su sveučilišni nastavnici (N = 14) koji predaju predmet tog sadržaja na tri visokoškolske ustanove u Republici Hrvatskoj koje, između ostalog, obrazuju buduće nastavnike individualne nastave glazbenih instrumenata/pjevanja. Podaci su prikupljeni pomoću anketnog upitnika, koji je osim niza pitanja zatvorenog oblika dao mogućnost ispitanicima da slobodno opišu, komentiraju te daju sugestije o sadržaju, načinu izvođenja, nedostacima te mogućim poboljšanjima u izvedbi nastave predmeta Metodika nastave glazbenih instrumenata / pjevanja. Rezultati prvog dijela istraživanja ustanovili su značajne razlike u sadržaju predmeta koje se ne mogu protumačiti isključivo različitom prirodom tehnike glazbenog instrumenta, odnosno pjevanja, dok rezultati drugog dijela istraživanja ukazuju i na praktičnu različitost u pristupu, načinu izvođenja kao i zahtjevima koji se postavljaju studentima tijekom nastave i na ispitu. Zaključni dio rada sumira i komentira navode ispitanika o mogućim poboljšanjima na području izobrazbe budućih nastavnika individualne nastave glazbenih instrumenata /pjevanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Muzička akademija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Novak (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak, Marina
Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 110-111 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Novak, M. (2014) Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj. U: Škojo, T. (ur.)Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Novak, Marina}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2014}, pages = {110-111}, keywords = {glazbene \v{s}kole, glazbena pedagogija, metodika, nastava glazbenih instrumenata i pjevanja, \v{s}kolovanje nastavnika}, isbn = {978-953-58055-3-3}, title = {Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetni\v{c}kim studijima u Hrvatskoj}, keyword = {glazbene \v{s}kole, glazbena pedagogija, metodika, nastava glazbenih instrumenata i pjevanja, \v{s}kolovanje nastavnika}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Novak, Marina}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2014}, pages = {110-111}, keywords = {music schools, music pedagogy, methodology, teaching musical instruments and singing, educating}, isbn = {978-953-58055-3-3}, title = {Pre-service Teacher Training in Music - Review of Teaching Practice in the Music Studies in Croatia}, keyword = {music schools, music pedagogy, methodology, teaching musical instruments and singing, educating}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font