Pregled bibliografske jedinice broj: 727202
Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj
Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014. str. 110-111 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 727202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Predmet metodika nastave glazbenih instrumenata i pjevanja – pregled nastavne prakse na umjetničkim studijima u Hrvatskoj
(Pre-service Teacher Training in Music - Review of Teaching Practice in the Music Studies in Croatia)
Autori
Novak, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka
/ Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2014, 110-111
ISBN
978-953-58055-3-3
Skup
Prvi međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene škole; glazbena pedagogija; metodika; nastava glazbenih instrumenata i pjevanja; školovanje nastavnika
(music schools; music pedagogy; methodology; teaching musical instruments and singing; educating)
Sažetak
Ovaj rad razmatra trenutno stanje na području nastave metodike nastave glazbenih instrumenata i pjevanja na umjetničkim studijima u Republici Hrvatskoj. U uvodnom dijelu autor daje opći pregled sadržaja predmeta koji se bave metodikom nastave glazbenih instrumenata ili pjevanja te analizira sadržaj temeljem dostupnih dokumenata, studijskih programa i izvedbenih planova. Središnji dio rada bavi se analizom rezultata istraživanja. Ispitanici su sveučilišni nastavnici (N = 14) koji predaju predmet tog sadržaja na tri visokoškolske ustanove u Republici Hrvatskoj koje, između ostalog, obrazuju buduće nastavnike individualne nastave glazbenih instrumenata/pjevanja. Podaci su prikupljeni pomoću anketnog upitnika, koji je osim niza pitanja zatvorenog oblika dao mogućnost ispitanicima da slobodno opišu, komentiraju te daju sugestije o sadržaju, načinu izvođenja, nedostacima te mogućim poboljšanjima u izvedbi nastave predmeta Metodika nastave glazbenih instrumenata / pjevanja. Rezultati prvog dijela istraživanja ustanovili su značajne razlike u sadržaju predmeta koje se ne mogu protumačiti isključivo različitom prirodom tehnike glazbenog instrumenta, odnosno pjevanja, dok rezultati drugog dijela istraživanja ukazuju i na praktičnu različitost u pristupu, načinu izvođenja kao i zahtjevima koji se postavljaju studentima tijekom nastave i na ispitu. Zaključni dio rada sumira i komentira navode ispitanika o mogućim poboljšanjima na području izobrazbe budućih nastavnika individualne nastave glazbenih instrumenata /pjevanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija