Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 726760

Stvaranje i razmjena vrijednosti


Grbac, Bruno
Stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2012 (monografija)


CROSBI ID: 726760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje i razmjena vrijednosti
(Creating and exchanging value)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket

Grad
Rijeka

Godina
2012

Stranica
297

ISBN
978-953-7813-08-6

Ključne riječi
marketing; vrijednost; stvaranje vrijednosti; razmjena vrijednosti
(marketing; value; creating value; exchanging value)

Sažetak
Knjiga objedinjuje tekst u sedam poglavlja: Teorija i praksa marketinga, Znanje o partnerima u funkciji stvaranja i razmjene vrijednosti, Stvaranje vrijednosti za potrošače, Cijena - okosnica vrijednosti proizvoda, Značaj distribucije u isporuci vrijednosti potrošačima, Integrirana marketinška komunikacija te Implementacija marketinškog znanja i vještina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2012 (monografija)
Grbac, B. (2012) Stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket.
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2012}, pages = {297}, keywords = {marketing, vrijednost, stvaranje vrijednosti, razmjena vrijednosti}, isbn = {978-953-7813-08-6}, title = {Stvaranje i razmjena vrijednosti}, keyword = {marketing, vrijednost, stvaranje vrijednosti, razmjena vrijednosti}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2012}, pages = {297}, keywords = {marketing, value, creating value, exchanging value}, isbn = {978-953-7813-08-6}, title = {Creating and exchanging value}, keyword = {marketing, value, creating value, exchanging value}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Promarket}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font