Pregled bibliografske jedinice broj: 726760
Stvaranje i razmjena vrijednosti
Stvaranje i razmjena vrijednosti. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2012 (monografija)
CROSBI ID: 726760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje i razmjena vrijednosti
(Creating and exchanging value)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket
Grad
Rijeka
Godina
2012
Stranica
297
ISBN
978-953-7813-08-6
Ključne riječi
marketing; vrijednost; stvaranje vrijednosti; razmjena vrijednosti
(marketing; value; creating value; exchanging value)
Sažetak
Knjiga objedinjuje tekst u sedam poglavlja: Teorija i praksa marketinga, Znanje o partnerima u funkciji stvaranja i razmjene vrijednosti, Stvaranje vrijednosti za potrošače, Cijena - okosnica vrijednosti proizvoda, Značaj distribucije u isporuci vrijednosti potrošačima, Integrirana marketinška komunikacija te Implementacija marketinškog znanja i vještina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija