Pregled bibliografske jedinice broj: 726341
Uvođenje nastavnika početnika u samostalan odgojno-obrazovni rad
Uvođenje nastavnika početnika u samostalan odgojno-obrazovni rad // Stručni skup pedagoga i psihologa u organizaciji Ministarstva prosvjete
Zagreb, Hrvatska, 1993. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 726341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvođenje nastavnika početnika u samostalan odgojno-obrazovni rad
(Introduction of new teachers in independent educational work)
Autori
Bilić, Vesna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni skup pedagoga i psihologa u organizaciji Ministarstva prosvjete
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 04.03.1993
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
teachers; education
(učitelji; edukacija)
Sažetak
U izlaganju je naglašena neophodnost pripremanja i uvođenja mladih nastavnika u samostalan odgojno-obrazovni rad.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija