Pregled bibliografske jedinice broj: 726189
Mogućnosti primjene lutkarskih tehnika u nastavi
Mogućnosti primjene lutkarskih tehnika u nastavi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 49 (2000), 2; 225-232 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 726189 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene lutkarskih tehnika u nastavi
(Application of Puppets in Teaching Process)
Autori
Vigato, Teodora
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 49
(2000), 2;
225-232
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
lutka ; nastava ; didaktičko sredstvo ; vrste lutaka ; animacija
(puppet ; teaching ; didactic means ; kind of puppets ; animation)
Sažetak
U ovom se radu polazi od važnosti lutke u životu djeteta i ukazuje na mogućnosti kako se ona može koristiti u školskom radu kao didaktičko sredstvo. Većinu predmeta iz naše neposredne okoline možemo pokrenuti (animirati) i tako pretvoriti u lutku jer lutku možemo definirati kao predmet u pokretu. Istaknute su tipične lutke (guignol, marionete, vajang- sjene, plošne lutke, lutke predmeti-crno kazalište, lutke ruke) i otkrivene njihove osobitosti kako bi se između predmeta (ili makete) koje nastavnik koristi kao didaktičko sredstvo i lutkarskog tipa mogla pronaći sličnost u konstrukciji i onda, po već prokušanim lutkarskim zakonitostima, taj problem predmet/lutku pokrenuti/animirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija