Pregled bibliografske jedinice broj: 725262
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje, 2014. (izvještaj).
CROSBI ID: 725262 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu-kvalitativno istraživanje
(Multidimensional analysis of the social inclusion of children and students with disabilities in the educational process -qualitative research)
Autori
Urbanc, Kristina ; Laklija, Maja ; Milić Babić, Marina ; Branica, Vanja
Izvornik
Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2014
Ključne riječi
djeca s teškoćama i studenati s invaliditetom; obrazovni proces; socijalna uključenost
(children and students with disabilities; educational process; social inclusion)
Sažetak
Izvješće o istraživanju nastalo je u okviru istraživačkoga projekta IPA komponenta IV – Razvoj ljudskih potencijala – program Europske unije za Hrvatsku pod nazivom „Multidimenzionalna analiza socijalne uključenosti djece s teškoćama i studenata s invaliditetom u obrazovnom procesu“, čiji je nositelj Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, u partnerstvu s Edukacijsko-rehabilitacijskim fakultetom i Studijskim centrom socijalnog rada, Pravnog fakulteta u Zagrebu. Cilj projekta bio je steći bolji uvid u socijalnu uključenost djece s teškoćama u srednjoškolskom obrazovanju i studenata s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i to sveobuhvatnom analizom zadovoljstva učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom sustavima potpore, procjenom očekivanja te ocjenom postojećega stanja. Nadalje, ispitana je i informiranost ostalih sudionika edukacijske integracije (vršnjaka učenika s teškoćama i studenata s invaliditetom, roditelja, donositelja odluka, članova udruga) o sustavima potpore za učenike s teškoćama i studente s invaliditetom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Socijalne djelatnosti
Napomena
Izdavač: Hrvatski savez gluhoslijepih osoba Dodir, Urednica: Tjana Uzun, znanstvena recenzija, str: 21-35, ISBN: 978-953-7645-02-1
POVEZANOST RADA
Projekti:
066-0661686-1431 - Djeca, mladi, obitelji i socijalni razvoj Hrvatske (Ajduković, Marina, MZOS ) ( CroRIS)
066-0661686-1433 - Funkcioniranje i osnaživanje obitelji u rizičnim uvjetima u Republici Hrvatskoj (Blažeka Kokorić, Slavica, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Pravni fakultet, Zagreb