Pregled bibliografske jedinice broj: 724371
Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”
Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”, 2008. (ostali članci/prilozi).
CROSBI ID: 724371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Filmsko vrijeme u slikarskom prostoru. Teorija montaže Sergeja Ejzenštejna i Picassove “Gospođice iz Avignona”
(Cinematic Time in Painterly Space. Sergey Eisenstein's Theory of Montage and Picasso's “Les Demoiselles d'Avignon”)
Autori
Purgar, Krešimir
Izvornik
Slika / Image 2007
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostali članci/prilozi
Godina
2008
Ključne riječi
slikarstvo ; film ; Pablo Picasso ; Sergej Ejzenštejn ; montaža
(painting ; film ; Pablo Picasso ; Sergey Eisenstein ; montage)
Sažetak
Tekst se bavi teorijom montaže Sergeja Ejzenštejna i slikom Pabla Picassa “Gospođice iz Avignona”. Osnovna teza iznesena u radu je da Picassova slika pokazuje razumijevanje za promijenjene umjetničke i tehnološke okolnosti na početku 20. st. koje dovode do primjene kontinuiranog pokreta - karakterističnog za film - i u kubističkom slikarstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
Napomena
Cip zapis u računalnom katalogu NSK Zagreb dostupan pod brojem 654943