Pregled bibliografske jedinice broj: 724331
Tvorba riječi i reklamni diskurs
Tvorba riječi i reklamni diskurs // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 40 (2014), 1; 133-147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 724331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tvorba riječi i reklamni diskurs
(Word Formation and the Discourse of Advertising)
Autori
Lewis, Kristian ; Štebih Golub, Barbara
Izvornik
Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje (1331-6745) 40
(2014), 1;
133-147
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
tvorba riječi; reklamni diskurs; grafoderivati; stopljenice; reklamni okazionalizmi
(word formation; the discourse of advertising; graphoderivatives; blends; occasionalisms in advertisements)
Sažetak
U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga na korpusu reklamnih tekstova te radijskih i televizijskih spotova prikupljenom od 2009. do 2013. godine. U središtu zanimanja su rječotvorbeni postupci kojima se reklamne poruke oblikuju. Analizom je utvrđeno da se radi stvaranja efekta začudnosti u primatelja poruke primjenjuju netipični tvorbeni postupci kao što su grafoderivacija i stapanje. S obzirom na njihovo mjesto u leksičkome sustavu, takve su tvorenice poseban tip prigodnica, tzv. reklamni okazionalizmi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Bibliographie Linguistique
- Linguistics Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts
- ERIH
- DOAJ