Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 724331

Tvorba riječi i reklamni diskurs


Lewis, Kristian; Štebih Golub, Barbara
Tvorba riječi i reklamni diskurs // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 40 (2014), 1; 133-147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 724331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tvorba riječi i reklamni diskurs
(Word Formation and the Discourse of Advertising)

Autori
Lewis, Kristian ; Štebih Golub, Barbara

Izvornik
Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje (1331-6745) 40 (2014), 1; 133-147

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
tvorba riječi; reklamni diskurs; grafoderivati; stopljenice; reklamni okazionalizmi
(word formation; the discourse of advertising; graphoderivatives; blends; occasionalisms in advertisements)

Sažetak
U radu se donose rezultati istraživanja provedenoga na korpusu reklamnih tekstova te radijskih i televizijskih spotova prikupljenom od 2009. do 2013. godine. U središtu zanimanja su rječotvorbeni postupci kojima se reklamne poruke oblikuju. Analizom je utvrđeno da se radi stvaranja efekta začudnosti u primatelja poruke primjenjuju netipični tvorbeni postupci kao što su grafoderivacija i stapanje. S obzirom na njihovo mjesto u leksičkome sustavu, takve su tvorenice poseban tip prigodnica, tzv. reklamni okazionalizmi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb

Profili:

Avatar Url Barbara Štebih Golub (autor)

Avatar Url Kristian Lewis (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lewis, Kristian; Štebih Golub, Barbara
Tvorba riječi i reklamni diskurs // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 40 (2014), 1; 133-147 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Lewis, K. & Štebih Golub, B. (2014) Tvorba riječi i reklamni diskurs. Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 40 (1), 133-147.
@article{article, author = {Lewis, Kristian and \v{S}tebih Golub, Barbara}, year = {2014}, pages = {133-147}, keywords = {tvorba rije\v{c}i, reklamni diskurs, grafoderivati, stopljenice, reklamni okazionalizmi}, journal = {Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1331-6745}, title = {Tvorba rije\v{c}i i reklamni diskurs}, keyword = {tvorba rije\v{c}i, reklamni diskurs, grafoderivati, stopljenice, reklamni okazionalizmi} }
@article{article, author = {Lewis, Kristian and \v{S}tebih Golub, Barbara}, year = {2014}, pages = {133-147}, keywords = {word formation, the discourse of advertising, graphoderivatives, blends, occasionalisms in advertisements}, journal = {Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1331-6745}, title = {Word Formation and the Discourse of Advertising}, keyword = {word formation, the discourse of advertising, graphoderivatives, blends, occasionalisms in advertisements} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Bibliographie Linguistique
  • Linguistics Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts
  • ERIH
  • DOAJ





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font