Pregled bibliografske jedinice broj: 72430
Modul eksperta u inteligentnim tutorskim sustavima
Modul eksperta u inteligentnim tutorskim sustavima // Computers in education : proceedings of the Conference CE = Računala u obrazovanju : zbornik radova Savjetovanja CE ; u okviru XXIV. međunarodnog skupa MIPRO 2001 / Čičin-Šain, Marina ; Dragojlović, Pavle ; Šunde, Jadranka (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001. str. 92-94 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 72430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modul eksperta u inteligentnim tutorskim sustavima
(Expert module in intelligent tutoring systems)
Autori
Čulić, Jelena ; Zelić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Computers in education : proceedings of the Conference CE = Računala u obrazovanju : zbornik radova Savjetovanja CE ; u okviru XXIV. međunarodnog skupa MIPRO 2001
/ Čičin-Šain, Marina ; Dragojlović, Pavle ; Šunde, Jadranka - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001, 92-94
ISBN
953-6042-80-0
Skup
Savjetovanje Računala u obrazovanju
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2001. - 25.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inteligentni tutorski sustavi; modul eksperta; arhitektura ITS
(intelligent tutoring systems; expert module; ITS architecture)
Sažetak
U članku su opisani inteligentni tutorski sustavi (ITS), s naglaskom na njihovu temeljnu komponentu - modul eksperta. Najvažnija primjena umjetne inteligencije u obrazovanju je izgradnja ITS sustava. ITS sustavi su računalni sustavi namijenjeni poboljšanju procesa učenja i poučavanja u odabranom područnom znanju, uvažavajući pri tom individualnost onoga tko uči i tko se poučava. Modul eksperta, kao temeljna komponenta ITS-a, sadrži moćnu bazu područnog znanja kojeg treba prenijeti učeniku, kao i znanje o tipičnim pogreškama i pogrešnim shvaćanjima učenika. ITS sustavi stvaraju interaktivnu okolinu za učenje, koriste simulacije, multimedijalne efekte i sl., te samim time prednjače nad tradicionalnim metodama poučavanja. U članku su prezentirani karakteristični primjeri suvremenih sustava koji se koriste u svijetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA