Pregled bibliografske jedinice broj: 72429
Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima
Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima // XXIV. međunarodni skup (MIPRO 2001) : zbornik radova zajedničkih seminara i savjetovanja : Računala u obrazovanju / Čičin-Šain, Marina (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001. str. 89-91 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 72429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima
(Teacher model in and intelligent tutoring systems)
Autori
Amižić, Ani
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XXIV. međunarodni skup (MIPRO 2001) : zbornik radova zajedničkih seminara i savjetovanja : Računala u obrazovanju
/ Čičin-Šain, Marina - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001, 89-91
Skup
MIPRO 2001 (24 ; 2001)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2001. - 25.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
inteligenti tutorski sustavi; scenario učenja; pedagogijska znanja; modul učitelja
(Intelligent Tutoring Systems; learning scenario; pedagogical knowledge; teacher module)
Sažetak
Interakcija učitelja i učenika je vrlo složen proces koji se temelji na velikom broju mogućih načina učenja i poučavanja. Učitelj mora pripremiti scenu, izabrati i rasporediti obrazovne tehnike, upravljati curriculumom i predvidjeti napredak učenja. Članak pobliže objašnjava jedan dio inteligentnih tutorskih sustava - modul učitelja, koji preuzima ulogu stvarnih učitelja. On se oslanja na modul učenika i modul eksperta. Modul učitelja analizira modul učenika, pruža potrebne tutorske informacije, osigurava da učenici razumiju uzroke svojih pogreški kao i akcije potrebne da ih isprave. On stvara skup vježbi koje učenik može rješavati. Uspoređujući učenikove korake rješavanja s točnim rješenjem, modul učitelja nadopunjava modul učenika dobivenim informacijama o učenikovu znanju ili neznanju. Sve sličnosti ili razlike između učenikova odgovora i točnog odgovora modul učitelja kategorizira i na osnovu te kategorizacije odlučuje o sljedećoj akciji: ohrabrivanje, zanemarivanje pogreške, isticanje pogreške kada pretpostavlja da će učenik prijeći preko nje, ispravljanje pogreške, itd.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA