Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 72429

Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima


Amižić, Ani
Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima // XXIV. međunarodni skup (MIPRO 2001) : zbornik radova zajedničkih seminara i savjetovanja : Računala u obrazovanju / Čičin-Šain, Marina (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001. str. 89-91 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 72429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima
(Teacher model in and intelligent tutoring systems)

Autori
Amižić, Ani

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XXIV. međunarodni skup (MIPRO 2001) : zbornik radova zajedničkih seminara i savjetovanja : Računala u obrazovanju / Čičin-Šain, Marina - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001, 89-91

Skup
MIPRO 2001 (24 ; 2001)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2001. - 25.05.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
inteligenti tutorski sustavi; scenario učenja; pedagogijska znanja; modul učitelja
(Intelligent Tutoring Systems; learning scenario; pedagogical knowledge; teacher module)

Sažetak
Interakcija učitelja i učenika je vrlo složen proces koji se temelji na velikom broju mogućih načina učenja i poučavanja. Učitelj mora pripremiti scenu, izabrati i rasporediti obrazovne tehnike, upravljati curriculumom i predvidjeti napredak učenja. Članak pobliže objašnjava jedan dio inteligentnih tutorskih sustava - modul učitelja, koji preuzima ulogu stvarnih učitelja. On se oslanja na modul učenika i modul eksperta. Modul učitelja analizira modul učenika, pruža potrebne tutorske informacije, osigurava da učenici razumiju uzroke svojih pogreški kao i akcije potrebne da ih isprave. On stvara skup vježbi koje učenik može rješavati. Uspoređujući učenikove korake rješavanja s točnim rješenjem, modul učitelja nadopunjava modul učenika dobivenim informacijama o učenikovu znanju ili neznanju. Sve sličnosti ili razlike između učenikova odgovora i točnog odgovora modul učitelja kategorizira i na osnovu te kategorizacije odlučuje o sljedećoj akciji: ohrabrivanje, zanemarivanje pogreške, isticanje pogreške kada pretpostavlja da će učenik prijeći preko nje, ispravljanje pogreške, itd.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
177010

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Ani Grubišić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Amižić, Ani
Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima // XXIV. međunarodni skup (MIPRO 2001) : zbornik radova zajedničkih seminara i savjetovanja : Računala u obrazovanju / Čičin-Šain, Marina (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2001. str. 89-91 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Amižić, A. (2001) Model učitelja u inteligentnim tutorskim sustavima. U: Čičin-Šain, M. (ur.)XXIV. međunarodni skup (MIPRO 2001) : zbornik radova zajedničkih seminara i savjetovanja : Računala u obrazovanju.
@article{article, author = {Ami\v{z}i\'{c}, Ani}, editor = {\v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, M.}, year = {2001}, pages = {89-91}, keywords = {inteligenti tutorski sustavi, scenario u\v{c}enja, pedagogijska znanja, modul u\v{c}itelja}, title = {Model u\v{c}itelja u inteligentnim tutorskim sustavima}, keyword = {inteligenti tutorski sustavi, scenario u\v{c}enja, pedagogijska znanja, modul u\v{c}itelja}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ami\v{z}i\'{c}, Ani}, editor = {\v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, M.}, year = {2001}, pages = {89-91}, keywords = {Intelligent Tutoring Systems, learning scenario, pedagogical knowledge, teacher module}, title = {Teacher model in and intelligent tutoring systems}, keyword = {Intelligent Tutoring Systems, learning scenario, pedagogical knowledge, teacher module}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font