Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 724114

Informacijska pismenost u visokoškolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu


Markulin, Helena; Škorić, Lea; Petrak, Jelka
Informacijska pismenost u visokoškolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Čitalište, 24 (2014), maj 2014; 9-15 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 724114 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Informacijska pismenost u visokoškolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
(Information Literacy in the Academic Curriculum: Experiences of the School of Medicine of the University of Zagreb)

Autori
Markulin, Helena ; Škorić, Lea ; Petrak, Jelka

Izvornik
Čitalište (2217-5555) 24 (2014), Maj 2014; 9-15

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
informacijska pismenost; medicinska naobrazba; medicinski fakulteti; medicinske informacije; studenti medicine; liječnici; medicinske knjižnice; visokoškolske knjižnice; metode poučavanja; evaluacija nastave
(information literacy; medical education; medical schools; medical information; medical students; physicians; medical libraries;)

Sažetak
Primjeren i fleksibilan sustav obrazovanja pruža djelotvoran odgovor na svu složenost suvremene medicinske znanosti i prakse, te ubrzanu promjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije. Nastavni program svakog visokog medicinskog učilišta treba, uz stjecanje općih profesionalnih kompetencija, osigurati stjecanje znanja i vještina kritičke prosudbe utemeljene na dokazima, sposobnost učinkovita rješavanja problema, te pružiti osnovu za samostalno učenje tijekom cijelog profesionalnog života. Sustavno informacijsko opismenjavanje neizostavna je komponenta te izobrazbe. Slijedeći primjere najbolje međunarodne prakse, Središnja medicinska knjižnica Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu uključila se u diplomski i poslijediplomski program svoje matične ustanove razvijajući zasebne module koji se odnose na stjecanje znanja i vještina upravljanja medicinskim informacijama. U radu su prikazani svi oblici sudjelovanja knjižnice u nastavnim programima fakulteta, suradnja s nastavnim osobljem i studentima, kao i rezultati provedenih evaluacija nastavnog djelovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelka Petrak (autor)

Avatar Url Helena Markulin (autor)

Avatar Url Lea Škorić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Markulin, Helena; Škorić, Lea; Petrak, Jelka
Informacijska pismenost u visokoškolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu // Čitalište, 24 (2014), maj 2014; 9-15 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
Markulin, H., Škorić, L. & Petrak, J. (2014) Informacijska pismenost u visokoškolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Čitalište, 24 (maj 2014), 9-15.
@article{article, author = {Markulin, Helena and \v{S}kori\'{c}, Lea and Petrak, Jelka}, year = {2014}, pages = {9-15}, keywords = {informacijska pismenost, medicinska naobrazba, medicinski fakulteti, medicinske informacije, studenti medicine, lije\v{c}nici, medicinske knji\v{z}nice, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, metode pou\v{c}avanja, evaluacija nastave}, journal = {\v{C}itali\v{s}te}, volume = {24}, number = {maj 2014}, issn = {2217-5555}, title = {Informacijska pismenost u visoko\v{s}kolskom kurikulumu: sustavni pristup Medicinskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {informacijska pismenost, medicinska naobrazba, medicinski fakulteti, medicinske informacije, studenti medicine, lije\v{c}nici, medicinske knji\v{z}nice, visoko\v{s}kolske knji\v{z}nice, metode pou\v{c}avanja, evaluacija nastave} }
@article{article, author = {Markulin, Helena and \v{S}kori\'{c}, Lea and Petrak, Jelka}, year = {2014}, pages = {9-15}, keywords = {information literacy, medical education, medical schools, medical information, medical students, physicians, medical libraries, }, journal = {\v{C}itali\v{s}te}, volume = {24}, number = {maj 2014}, issn = {2217-5555}, title = {Information Literacy in the Academic Curriculum: Experiences of the School of Medicine of the University of Zagreb}, keyword = {information literacy, medical education, medical schools, medical information, medical students, physicians, medical libraries, } }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font