Pregled bibliografske jedinice broj: 724037
Primjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje
Primjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje, 2012., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 724037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjenjivost modela "Category management"na hrvatskom tržištu proizvoda široke potrošnje
(The aplicability of the Category management on Croatian FMCG market)
Autori
Kruljac, Žarko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.03
Godina
2012
Stranica
159
Mentor
Brčić-Stipčević, Vesna
Ključne riječi
Upravljanje kategorijama proizvoda; Trgovački marketing; Kapetan kategorije
(Category management; Customer marketing; Category captain)
Sažetak
Od pojave prvih stranih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj i ugovaranja komercijalnih uvjeta na godišnjim pregovorima, Category management se spominje kao proces koji može riješiti nagomilane probleme i nerazumijevanja strana u pregovorima: trgovačkih lanaca i dobavljača. Raniji pokušaji nisu predstavljali sveobuhvatni model kakav Category management jest, već pokušaj upravljanja prostorom police temeljem tržišnih udjela robnih marki. Sa željom da dokaže upotrebljivost ovog modela i na tržištu Hrvatske autor je proveo proces s robnim lancem koji je bio dovoljno otvoren za nove ideje. Može se zaključiti da je provedeni model Category managementa ispunio očekivanja i imao značajnu ulogu u unapređenju poslovnih rezultata obje strane, na korist potrošača. Provedeno istraživanje potrošača dokazuje značajne promjene kupovnih navika potrošača tokom godina a posebno pod utjecajem krize. Može se zaključiti da je kriza ostavila značajan trag na kupovnim navikama potrošača, mijenjajući ih na štetu trgovačkih lanaca i robnih marki.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb