Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 724008

Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe


Kolarić Piplica, Sanja
Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 724008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe
(Attitudes of preschool educators towards integration of children with cochlear implants in regular educational system)

Autori
Kolarić Piplica, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.10

Godina
2014

Stranica
91

Mentor
Mildner, Vesna ; Hrvatić, Nenad

Ključne riječi
integracija; inkluzija; djeca s umjetnom pužnicom; odgojitelji
(integration; inclusion; children with cochlear implants; preschool educators)

Sažetak
Rana integracija djece s umjetnom pužnicom u redovne preškolske ustanove jedan je od najvažnijih koraka za njihovo uključivanje u širu društvenu zajednicu. Stav odgojitelja u provedbi integracije izravno utječe na to koliko će se on posvetiti pripremi sebe kao stručnjaka, djece u skupini ali i roditelja ostale djece na integraciju. Ono što je najvažnije, stav odgojitelja ovisi i o tome koliko će se on posvetiti samom djetetu s umjetnom pužnicom i na taj način izravno utjecati na njegov razvoj. Rezultati ovog rada pokazali su kako odgojitelji imaju izrazito pozitivan stav prema ideji integracije, bez obzira na radni staž ili iskustvo rada s djecom s umjetnom pužnicom. Povoljne stavove iskazali su i prema suradnji s roditeljima djece s umjetnom pužnicom. Najveće nezadovljstvo odgajatelji su izrazili prema prostorno- materijalnim uvjetima rada (prevelik broj djece u skupini), suradnji s vanjskim stručnjacima i stručnjacima unutar predškolske ustanove, stručnim usavršavanjem i pripremi za rad s djecom s umjetnom pužnicom. Termin integracija potrebno je zamijeniti terminom inkluzija i u praksi, ali za to je potrebno mijenjati postojeće uvjete unutar odgojno-obrazovnog sustava Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-0000000-3096 - Neurolingvistički aspekti bilingvizma (Mildner, Vesna, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Mildner (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolarić Piplica, Sanja
Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Kolarić Piplica, S. (2014) 'Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pužnicom u redovne predškolske programe', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolari\'{c} Piplica, Sanja}, year = {2014}, pages = {91}, keywords = {integracija, inkluzija, djeca s umjetnom pu\v{z}nicom, odgojitelji}, title = {Stavovi odgojitelja o integraciji djece s umjetnom pu\v{z}nicom u redovne pred\v{s}kolske programe}, keyword = {integracija, inkluzija, djeca s umjetnom pu\v{z}nicom, odgojitelji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolari\'{c} Piplica, Sanja}, year = {2014}, pages = {91}, keywords = {integration, inclusion, children with cochlear implants, preschool educators}, title = {Attitudes of preschool educators towards integration of children with cochlear implants in regular educational system}, keyword = {integration, inclusion, children with cochlear implants, preschool educators}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font