Pregled bibliografske jedinice broj: 723694
Moda i potrošačko društvo
Moda i potrošačko društvo, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 723694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moda i potrošačko društvo
(Fashion and Consumer Society)
Autori
Maštruko, Nina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2014
Stranica
26
Mentor
Paić, Žarko
Ključne riječi
moda; potrošačko društvo; životni stil; Lipovetsky
(fashion; consumer society; lifestyle; Lipovetsky)
Sažetak
U radu se nastoji pokazati veza između nastanka novoga tipa društva i kulture 1960-ih godina na osnovu socioloških analiza pojma modernosti (Bauman i Giddens). Posebno se ukazuje na novu teoriju mode koju je razvio francuski filozof i sociolog Gilles Lipovetsky. To je moda koja upućuje na nestanak dihotomije visoka stila i stila ulice, a glavni je njezin pojam - marginalna diferencijacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija