Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 723632

Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi.


Velko, Tanja; Popović, Željko; Krnić, Silvija; Bogut, Irella
Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi. // Zbornik sažetaka 3. simpozija Kopački rit jučer, danas, sutra 2014. / S. Ozimec, B. Bolšec, S. Kučera, V. Rožac (ur.).
Bilje: Javna ustanova "Park prirode Kopački rit", 2014. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 723632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi.
(Early school age children̕s knowledge about animals in the Danube river.)

Autori
Velko, Tanja ; Popović, Željko ; Krnić, Silvija ; Bogut, Irella

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka 3. simpozija Kopački rit jučer, danas, sutra 2014. / S. Ozimec, B. Bolšec, S. Kučera, V. Rožac - Bilje : Javna ustanova "Park prirode Kopački rit", 2014, 26-26

ISBN
978-953-57324-2-6

Skup
3. simpozij Kopački rit jučer, danas, sutra 2014.

Mjesto i datum
Kopačevo, Hrvatska, 03.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Dunav; životinjski svijet; vode; zavičaj; učenici mlađe školske dobi
(Danube; animals of the Danube River; waters; homeland; early school age children)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi razinu poznavanja životinjskoga svijeta rijeke Dunav djece mlađe školske dobi. Istraživanje je provedeno u trećim i četvrtim razredima u Osnovnoj školi Julija Benešića u Iloku. Uzorak istraživanja činilo je ukupno 98 učenika. U istraživanju je kao instrument korišten test koji je bio sastavljen od 17 pitanja. Tipovi pitanja koja su korištena u testu su: nadopunjavanje, povezivanje, višestruki izbor, dihotomna pitanja, otvoreni tip pitanja. Rezultati testiranja pokazali su da je od svih ponuđenih odgovora njih ukupno 76 % bilo točno. Učenici četvrtih razreda s uspjehom od ukupno 80 % točnih odgovora pokazali su bolje znanje od učenika trećih razreda koji su postigli rezultat od 72 % točnih odgovora. Najslabiji su rezultat postigli učenici 3.b razreda u kojem 33 % odgovora nije bilo točno, dok su učenici 4.b razreda sa 17 % netočnih odgovora pokazali da najbolje poznaju životinjski svijet Dunava. 3.a razred ponudio je ukupno 76 % točnih odgovora, a 4.a 77 % točnih odgovora. Nastavni plan i program za osnovnu školu u 2. i 3. razredu propisuje temu: Vode u zavičaju, koja obuhvaća područje provedenog istraživanja. U drugom je razredu cilj upoznati i odrediti najpoznatije vode u zavičaju (tekućice, stajaćice, more), dok je u trećem razredu osim toga potrebno naučiti razlikovati vode tekućice od voda stajaćica i prepoznavati najpoznatije biljke i životinje u njima. U udžbenicima prirode i društva za 2. i 3. razred osnovne škole uočavaju se najpoznatiji primjeri organizama koji žive u rijeci Dunav: šaran, som, štuka, smuđ, deverika, klen, riječni rakovi, puževi i dr. Sukladno zavičaju u kojem učenici žive, preporuka je proširiti sadržaje koji su ponuđeni u udžbenicima i propisani Nastavnim planom i programom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Željko Popović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Velko, Tanja; Popović, Željko; Krnić, Silvija; Bogut, Irella
Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi. // Zbornik sažetaka 3. simpozija Kopački rit jučer, danas, sutra 2014. / S. Ozimec, B. Bolšec, S. Kučera, V. Rožac (ur.).
Bilje: Javna ustanova "Park prirode Kopački rit", 2014. str. 26-26 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Velko, T., Popović, Ž., Krnić, S. & Bogut, I. (2014) Poznavanje životinja rijeke Dunav učenika mlađe školske dobi.. U: S. Ozimec, B. Bolšec, S. Kučera, V. Rožac (ur.)Zbornik sažetaka 3. simpozija Kopački rit jučer, danas, sutra 2014..
@article{article, author = {Velko, Tanja and Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Krni\'{c}, Silvija and Bogut, Irella}, year = {2014}, pages = {26-26}, keywords = {Dunav, \v{z}ivotinjski svijet, vode, zavi\v{c}aj, u\v{c}enici mla\dje \v{s}kolske dobi}, isbn = {978-953-57324-2-6}, title = {Poznavanje \v{z}ivotinja rijeke Dunav u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi.}, keyword = {Dunav, \v{z}ivotinjski svijet, vode, zavi\v{c}aj, u\v{c}enici mla\dje \v{s}kolske dobi}, publisher = {Javna ustanova "Park prirode Kopa\v{c}ki rit"}, publisherplace = {Kopa\v{c}evo, Hrvatska} }
@article{article, author = {Velko, Tanja and Popovi\'{c}, \v{Z}eljko and Krni\'{c}, Silvija and Bogut, Irella}, year = {2014}, pages = {26-26}, keywords = {Danube, animals of the Danube River, waters, homeland, early school age children}, isbn = {978-953-57324-2-6}, title = {Early school age children̕s knowledge about animals in the Danube river.}, keyword = {Danube, animals of the Danube River, waters, homeland, early school age children}, publisher = {Javna ustanova "Park prirode Kopa\v{c}ki rit"}, publisherplace = {Kopa\v{c}evo, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font