Pregled bibliografske jedinice broj: 723572
Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča
Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem priča // Mednarodna konferenca EDUvision 2013 Sodobni pristopi pučevanja prihajajočih generacij/Modern approaches to teaching coming generations / Mojca Orel (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2013. str. 644-667
CROSBI ID: 723572 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj komunikacijskih vještina djece pričanjem
priča
(Development of Children's communication skills
through storytelling)
Autori
Krumes Šimunović, Irena ; Vukoja, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Mednarodna konferenca EDUvision 2013 Sodobni pristopi pučevanja prihajajočih generacij/Modern approaches to teaching coming generations
Urednik/ci
Mojca Orel
Izdavač
EDUvision
Grad
Ljubljana
Godina
2013
Raspon stranica
644-667
ISBN
978-961-93189-9-7
Ključne riječi
pričanje priča ; usmeno izražavanje ; nastava materinskoga jezika ; komunikacijske vještine ; govorenje
(storytelling ; oral expression ; native language curriculum ; communication skills, speaking)
Sažetak
Pričanje priča je monološka vrsta pripovijedanja koja svoje mjesto nalazi u području usmenog jezičnoga izražavanja u kontekstu nastave. Svrha usmenog izražavanja u nastavi je uvježbavanje i poticanje govorenoga jezika djece i razvoj govornog izražavanja standardnim jezikom, ali i drugim uporabnim idiomima sredine u kojoj žive. S ciljem poboljšanja učeničke vještine govorenja pričanjem priča i osposobljavanjem učenika za tečno pričanje priča i osobnih doživljaja, kao i obogaćivanjem leksika, provedeno je akcijsko istraživanje. Istraživanje je obuhvatilo provedbu govorno-pripovjednih radionica na satu Hrvatskoga jezika tijekom tri tjedna u trećem razredu osnovne škole. Istraživanje je pokazalo da su učenici ostvarili napredak u izražavanju, posebno u tečnom govorenju i bogatom leksiku. Pričanje priča potaknulo je maštovitost, kreativno razmišljanje, a metodom mape priče učenici su mentalne slike prenijeli na papir i potom i sami stvarali i pričali priče. Ovim radom želimo ukazati na velike prednosti i nužnost pričanja priča kao poticaja u razvoju komunikacijskih vještina u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Irena Krumes
(autor)