Pregled bibliografske jedinice broj: 722949
Važnost stvaranja kulturnih znanja u povećanju konkurentnosti turističke ponude
Važnost stvaranja kulturnih znanja u povećanju konkurentnosti turističke ponude // VII. naučno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja - Učeća organizacija : zbornik radova / Ristić, Dušan (ur.).
Novi Sad, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 722949 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Važnost stvaranja kulturnih znanja u povećanju konkurentnosti turističke ponude
(The importance of creation of cultural rudiments in competitiveness increase of the tourist offer)
Autori
Dadić, Maja ; Stipčić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
VII. naučno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja - Učeća organizacija : zbornik radova
/ Ristić, Dušan - Novi Sad, 2009
ISBN
978-86-86067-27-3
Skup
VII. naučno-stručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem Na putu ka dobu znanja
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.09.2009. - 26.09.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turizam; konkurentnost; turistička ponuda; kultura znanja; kulturna baština; kulturni turizam
(tourism; competitiveness; tourist offer; cultural rudiments; cultural heritage; cultural tourism)
Sažetak
Turizam danas mnogi shvaćaju kao sociokulturnu pojavu i kao najbrže rastuću industriju novog doba. Budući da se u odnosu na kulturnu baštinu definira kao "kulturna aktivnost", postavlja se pitanje je li svaki oblik turizma, upravo kulturni turizam. Neki stručnjaci vide kroz turističko - gospodarsku volarizaciju kulturne baštine promociju ukupnog turizma i njegovu veću učinkovitost na svjetskom tržištu. To dovodi i do veće učinkovitosti lokalnog i regionalnog turizma u čijoj ponudi se nalazi baština. Postoje izravne koristi subjekata turističke ponude bez mogućnosti učinkovitije promocije i plasnama te povećanu cijenu turističkog proizvoda. Turizam je taj koji može podići profil destinacije te na taj način privući zanimanje investitora i posjetioca, kao i pružiti stanovnicima bolji standard življenja. Istraživan je tijekom 2007. godine kulturni turizam grada Splita kako bi se uvidjeli potencijali koje turistička djelatnost koristi kako bi prezentirala svoju kulturnu baštinu te na taj način probudila kulturna znanja turistima. Upravo iskorištenost navedenog potencijala bi trebala dovesti do povećanja konkurentnosti turističke ponude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu,
Sveučilište u Splitu
Profili:
Ana Ćurković
(autor)