Pregled bibliografske jedinice broj: 7229
Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama
Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama // Računovodstvo, revizija i financije, 7 (1997), 9; 1762-1767 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 7229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama
(Possibilities of implementation of marketing strategy in accounting and auditing firms)
Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica
Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 7
(1997), 9;
1762-1767
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
strategija marketinga; računovodstvo; revizija
(marketing strategy; accounting; auditing)
Sažetak
Računovodstvene i revizorske tvrtke trebaju sustavno primjenjivati odgovarajuću, konzistentnu strategiju marketinga u svojem poslovanju. Razlog za to je činjenica da je strateški marketing važan način poboljšanja poslovanja i rješavanja postojećih i potencijalnih problema u aktivnostima spomenutih organizacija. Isto tako strategija predstavlja mogućnost stjecanja konkurentske prednosti i poboljšanja položaja na tržištu. U tekstu se daju osnovne smjernice za mogući razvoj strategije marketinga i njezinu eventualnu praktičnu primjenu
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija