Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 7229

Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama


Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama // Računovodstvo, revizija i financije, 7 (1997), 9; 1762-1767 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 7229 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama
(Possibilities of implementation of marketing strategy in accounting and auditing firms)

Autori
Renko, Nataša ; Pavičić, Jurica

Izvornik
Računovodstvo, revizija i financije (0353-8087) 7 (1997), 9; 1762-1767

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
strategija marketinga; računovodstvo; revizija
(marketing strategy; accounting; auditing)

Sažetak
Računovodstvene i revizorske tvrtke trebaju sustavno primjenjivati odgovarajuću, konzistentnu strategiju marketinga u svojem poslovanju. Razlog za to je činjenica da je strateški marketing važan način poboljšanja poslovanja i rješavanja postojećih i potencijalnih problema u aktivnostima spomenutih organizacija. Isto tako strategija predstavlja mogućnost stjecanja konkurentske prednosti i poboljšanja položaja na tržištu. U tekstu se daju osnovne smjernice za mogući razvoj strategije marketinga i njezinu eventualnu praktičnu primjenu

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
067006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nataša Renko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Renko, Nataša; Pavičić, Jurica
Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama // Računovodstvo, revizija i financije, 7 (1997), 9; 1762-1767 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Renko, N. & Pavičić, J. (1997) Mogućnosti primjene strategije marketinga u računovodstvenim i revizorskim tvrtkama. Računovodstvo, revizija i financije, 7 (9), 1762-1767.
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1997}, pages = {1762-1767}, keywords = {strategija marketinga, ra\v{c}unovodstvo, revizija}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {7}, number = {9}, issn = {0353-8087}, title = {Mogu\'{c}nosti primjene strategije marketinga u ra\v{c}unovodstvenim i revizorskim tvrtkama}, keyword = {strategija marketinga, ra\v{c}unovodstvo, revizija} }
@article{article, author = {Renko, Nata\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica}, year = {1997}, pages = {1762-1767}, keywords = {marketing strategy, accounting, auditing}, journal = {Ra\v{c}unovodstvo, revizija i financije}, volume = {7}, number = {9}, issn = {0353-8087}, title = {Possibilities of implementation of marketing strategy in accounting and auditing firms}, keyword = {marketing strategy, accounting, auditing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font