Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722656

Dramski odgoj i učenje govora


Vigato, Teodora
Dramski odgoj i učenje govora // Rano učenje hrvatskog jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežan, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 512-528 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 722656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dramski odgoj i učenje govora
(Theatre Education and Learning Speech)

Autori
Vigato, Teodora

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Rano učenje hrvatskog jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežan, Ante - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008, 512-528

Skup
Rano učenje hrvatskog jezika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.10.2007. - 27.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Hrvatska ; dramski govor ; dramska igra ; učenje govora
(Croatia ; theatre ; education ; theatre games ; speech learning)

Sažetak
Autorica u ovom radu polazi od činjenice kako dramsku sposobnost imamo svi jer je to antropološka osobina pa se oblici rada iz dramskog odgoja mogu koristiti kao metode učenja. U pregledu teorijskih i praktičnih metoda koji su se koristili u Hrvatskoj u drugoj polovini XX. stoljeća izdvaja dva osnovna pristupa dramskom odgoju: u prvom pristupu dramski odgoj je shvaćen kao dio sistema odgoja i obrazovanja i to za svu djecu, a ne selekcionirano, jer je dramski odgoj psihološki fundiran i pedagoški opravdan i obično je dio učenja jezika i izražavanja. Prema drugom pristupu, koji je u hrvatskoj utemeljila Zvjezdana Ladika, dramski odgoj je razvojni proces koji ide od oslobađanja spontanosti do mogućnosti izražavanja umjetničke riječi, a vrlo važno mjesto zauzima učenje govora. U posljednje vrijeme knjiško učenje se nastoji zamijeniti iskustvenim učenjem pa se u učenju sve više koristi dramski odgoj. Autorica nas najprije upoznaje s dramskim radionicama kao metodama učenja jezika u nastavi jezika i književnosti, a nakon toga s radionicama koje su koncipirana kao trening sastavljen od niza dramskih vježbi izvan nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Teodora Vigato (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vigato, Teodora
Dramski odgoj i učenje govora // Rano učenje hrvatskog jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežan, Ante (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 512-528 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Vigato, T. (2008) Dramski odgoj i učenje govora. U: Pavličević-Franić, D. & Bežan, A. (ur.)Rano učenje hrvatskog jezika 2.
@article{article, author = {Vigato, Teodora}, year = {2008}, pages = {512-528}, keywords = {Hrvatska, dramski govor, dramska igra, u\v{c}enje govora}, title = {Dramski odgoj i u\v{c}enje govora}, keyword = {Hrvatska, dramski govor, dramska igra, u\v{c}enje govora}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vigato, Teodora}, year = {2008}, pages = {512-528}, keywords = {Croatia, theatre, education, theatre games, speech learning}, title = {Theatre Education and Learning Speech}, keyword = {Croatia, theatre, education, theatre games, speech learning}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font