Pregled bibliografske jedinice broj: 722554
Doprinos problemske nastave u učenju i poučavanju stranog jezika
Doprinos problemske nastave u učenju i poučavanju stranog jezika, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 722554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Doprinos problemske nastave u učenju i poučavanju stranog jezika
(Contribution of Problem-based Situation in Foreign Language Teaching)
Autori
Mamić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.09
Godina
2014
Stranica
74
Mentor
Čelić, Željka ; Jurčić, Marko
Ključne riječi
problemska situacija; problemske vježbe; poučavanje stranoga jezika; kompetencije
(problem situation; problem solving exercises; non-mother tongue teaching)
Sažetak
Interdisciplinarni diplomski rad (pedagogija i ruski jezik te književnost) analizira problematiku poučavanja jezika u problemskim situacijama s aspekta metodike predavanja stranoga jezika. Analiziraju se različite metode, među njima problemski zadaci, usvajanje kompetencija. Rad se temelji na praktičnom djelu - problemskim zadacima iz triju udžbenika ruskoga jezika kao stranoga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb