Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722297

Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi


Žigman, Mateja
Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 722297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi
(Keyword advertising campaingn optimization)

Autori
Žigman, Mateja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
22.09

Godina
2014

Stranica
Nternetsko oglašavanje, oglašavanje zakupom ključnih riječi, Google AdWords

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
internetsko oglašavanje; oglašavanje zakupom ključnih riječi; Google AdWords
(internet advertising; keyword advertising; Google AdWords)

Sažetak
U diplomskom radu analizira se optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi. Cilj rada je na temelju različitih izvora literature opisati oglašavanje zakupom ključnih riječi, istaknuti njegove specifičnosti, opisati postupak provođenja kampanje i preporučene metode za poboljšanje, odnosno optimizaciju. Oglašavanje zakupom ključnih riječi sve se više koristi zbog brojnih prednosti koje takvo oglašavanje pruža. Jedna od njih je mogućnost lakog praćenja rezultata kampanje na temelju dostupnih pokazatelja uspješnosti i stoga je moguće poduzimati potrebne korake za optimizaciju. Objašnjene su preporuke različitih autora kako svaki od elementa kampanje optimizirati. U sklopu diplomskog rada analizirana je stvarna kampanja oglašavanja: cijeli proces izrade, potrebni postupci optimizacije i na kraju rezultate kampanje i postupka optimizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Žigman, Mateja
Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Žigman, M. (2014) 'Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}igman, Mateja}, year = {2014}, pages = {nternetsko ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje zakupom klju\v{c}nih rije\v{c}i, Google AdWords}, keywords = {internetsko ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje zakupom klju\v{c}nih rije\v{c}i, Google AdWords}, title = {Optimizacija kampanja ogla\v{s}avanja zakupom klju\v{c}nih rije\v{c}i}, keyword = {internetsko ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje zakupom klju\v{c}nih rije\v{c}i, Google AdWords}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{Z}igman, Mateja}, year = {2014}, pages = {nternetsko ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje zakupom klju\v{c}nih rije\v{c}i, Google AdWords}, keywords = {internet advertising, keyword advertising, Google AdWords}, title = {Keyword advertising campaingn optimization}, keyword = {internet advertising, keyword advertising, Google AdWords}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font