Pregled bibliografske jedinice broj: 722297
Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi
Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 722297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi
(Keyword advertising campaingn optimization)
Autori
Žigman, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2014
Stranica
Nternetsko oglašavanje, oglašavanje zakupom ključnih riječi, Google AdWords
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
internetsko oglašavanje; oglašavanje zakupom ključnih riječi; Google AdWords
(internet advertising; keyword advertising; Google AdWords)
Sažetak
U diplomskom radu analizira se optimizacija kampanja oglašavanja zakupom ključnih riječi. Cilj rada je na temelju različitih izvora literature opisati oglašavanje zakupom ključnih riječi, istaknuti njegove specifičnosti, opisati postupak provođenja kampanje i preporučene metode za poboljšanje, odnosno optimizaciju. Oglašavanje zakupom ključnih riječi sve se više koristi zbog brojnih prednosti koje takvo oglašavanje pruža. Jedna od njih je mogućnost lakog praćenja rezultata kampanje na temelju dostupnih pokazatelja uspješnosti i stoga je moguće poduzimati potrebne korake za optimizaciju. Objašnjene su preporuke različitih autora kako svaki od elementa kampanje optimizirati. U sklopu diplomskog rada analizirana je stvarna kampanja oglašavanja: cijeli proces izrade, potrebni postupci optimizacije i na kraju rezultate kampanje i postupka optimizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija