Pregled bibliografske jedinice broj: 722273
Učeničke konceptualne poteškoće u hidrostatici
Učeničke konceptualne poteškoće u hidrostatici, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 722273 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učeničke konceptualne poteškoće u hidrostatici
(Students' conceptual difficulties in hydrostatics)
Autori
Basar, Daniela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
2014
Stranica
75
Mentor
Planinić, Maja
Ključne riječi
konceptualne poteškoće; hidrostatika; nastava fizike
(conceptual difficulties; hydrostatics; physics education)
Sažetak
Opisane su učeničke poteškoće vezane uz glavne koncepte iz hidrostatike koji se obrađuju u srednjoj školi (hidrostatski tlak, uzgon). Provedeno je istraživanje na studentima i učenicima, te su rezultati istraživanja uspoređeni s rezultatima sličnih istraživanja provedenih na američkim studentima. Pronađene su slične konceptualne poteškoće, te je predloženo korištenje nastavnih materijala koji mogu pomoći njihovom ublažavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika
POVEZANOST RADA
Projekti:
119-0091361-1027 - Edukacijska istraživanja u fizici i matematici (Planinić, Maja, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Maja Planinić
(mentor)