Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722238

Upravljanje cijenom kao tržišnim obilježjem proizvoda


Krdžalić, Ines
Upravljanje cijenom kao tržišnim obilježjem proizvoda, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 722238 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje cijenom kao tržišnim obilježjem proizvoda
(Cost management as a market product feature)

Autori
Krdžalić, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2014

Stranica
52

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
tržišna obilježja proizvoda; cijena; upravljanje cijenom; Apple iPhone
(market characteristics of the product; price; price management; Apple iPhone)

Sažetak
Prilikom razvoja svakog proizvoda važno je pravilno i uspješno oblikovati njegova tržišna obilježja. To su ona obilježja koja osiguravaju proizvodu da zadovolji određene potrebe, odnosno stekne uporabnu vrijednost. Ona utječu na percepciju i prihvaćenost proizvoda od strane potrošača, njegovo pozicioniranje i uspješnost prodaje na tržištu. Jedno od najdinamičnijih i najfleksibilnijih tržišnih obilježja proizvoda je upravo cijena, koja se, za razliku od ostalih, može relativno brzo mijenjati s obzirom da ne zahtjeva zadiranje u fizičku strukturu proizvoda. Poduzeće može proizvesti izvrstan proizvod, no ukoliko ne prepozna važnost pravilnog određivanja cijene to će se zasigurno negativno odraziti na intenzitet njegove prodaje te na visinu i strukturu prihoda. Predmet rada obuhvaća analizu teorijskih aspekata cijene kao tržišnog obilježja proizvoda, njezinih determinanti u samom procesu određivanja cijena, strateških ciljeva kojima se poduzeće vodi prilikom upravljanja cijenom te metoda i politika koje su mu na raspolaganju za određivanje cijena tijekom životnog ciklusa proizvoda. Cilj je utvrditi koju ulogu ima koncept vrijednosti za potrošača u području određivanja „prave“ cijene za proizvod te način na koji poduzeće koristi cijenu za pozicioniranje proizvoda na ciljanom tržištu. Teorijske spoznaje potkrijepljene su analizom slučaja iz poslovne prakse, odnosno uspješnim upravljanjem cijenom kao tržišnim obilježjem proizvoda na primjeru Apple iPhonea.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krdžalić, Ines
Upravljanje cijenom kao tržišnim obilježjem proizvoda, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Krdžalić, I. (2014) 'Upravljanje cijenom kao tržišnim obilježjem proizvoda', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Krd\v{z}ali\'{c}, Ines}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na obilje\v{z}ja proizvoda, cijena, upravljanje cijenom, Apple iPhone}, title = {Upravljanje cijenom kao tr\v{z}i\v{s}nim obilje\v{z}jem proizvoda}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na obilje\v{z}ja proizvoda, cijena, upravljanje cijenom, Apple iPhone}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Krd\v{z}ali\'{c}, Ines}, year = {2014}, pages = {52}, keywords = {market characteristics of the product, price, price management, Apple iPhone}, title = {Cost management as a market product feature}, keyword = {market characteristics of the product, price, price management, Apple iPhone}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font