Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 722214

Co-branding kao način iskorištavanja marke


Mišić, Matej
Co-branding kao način iskorištavanja marke, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 722214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Co-branding kao način iskorištavanja marke
(Co-branding as a way for brand exploatation)

Autori
Mišić, Matej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2014

Stranica
36

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
co-branding; marka; iskorištavanje marke
(co-branding; brand; brand exploatation)

Sažetak
Predmet završnog rada je co-branding kao način iskorištavanja marke, njegovi oblici, strategije te prednosti i nedostaci. Co- branding je specifičan način iskorištavanja marke jer označava korištenje dviju ili više marki prilikom provođenja marketinških aktivnosti vezanih uz proizvod ili uslugu, a glavni cilj je postizanje sinergijskog učinka. Mnoge su prednosti takvog partnerstva, poput pristupa novim tržištima, nižih troškova ulaska na novo tržište, prelijevanja pozitivnog imidža između partnerskih marki, pozitivnih financijskih učinaka, učinaka na percepciju kvalitete i druge. Međutim, co-branding ima i svoje rizike i nedostatke, od kojih je najveći potencijalna šteta koju co-branding može napraviti postojećoj vrijednosti marke ili njezinom imidžu. Kao primjer co-brandinga, u radu je analizirano partnerstvo Moleskinea i Evernotea koje je rezultiralo lansiranjem bilježnice Evernote Notebook by Moleskine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mišić, Matej
Co-branding kao način iskorištavanja marke, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Mišić, M. (2014) 'Co-branding kao način iskorištavanja marke', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{s}i\'{c}, Matej}, year = {2014}, pages = {36}, keywords = {co-branding, marka, iskori\v{s}tavanje marke}, title = {Co-branding kao na\v{c}in iskori\v{s}tavanja marke}, keyword = {co-branding, marka, iskori\v{s}tavanje marke}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mi\v{s}i\'{c}, Matej}, year = {2014}, pages = {36}, keywords = {co-branding, brand, brand exploatation}, title = {Co-branding as a way for brand exploatation}, keyword = {co-branding, brand, brand exploatation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font