Pregled bibliografske jedinice broj: 722214
Co-branding kao način iskorištavanja marke
Co-branding kao način iskorištavanja marke, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 722214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Co-branding kao način iskorištavanja marke
(Co-branding as a way for brand exploatation)
Autori
Mišić, Matej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
18.09
Godina
2014
Stranica
36
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
co-branding; marka; iskorištavanje marke
(co-branding; brand; brand exploatation)
Sažetak
Predmet završnog rada je co-branding kao način iskorištavanja marke, njegovi oblici, strategije te prednosti i nedostaci. Co- branding je specifičan način iskorištavanja marke jer označava korištenje dviju ili više marki prilikom provođenja marketinških aktivnosti vezanih uz proizvod ili uslugu, a glavni cilj je postizanje sinergijskog učinka. Mnoge su prednosti takvog partnerstva, poput pristupa novim tržištima, nižih troškova ulaska na novo tržište, prelijevanja pozitivnog imidža između partnerskih marki, pozitivnih financijskih učinaka, učinaka na percepciju kvalitete i druge. Međutim, co-branding ima i svoje rizike i nedostatke, od kojih je najveći potencijalna šteta koju co-branding može napraviti postojećoj vrijednosti marke ili njezinom imidžu. Kao primjer co-brandinga, u radu je analizirano partnerstvo Moleskinea i Evernotea koje je rezultiralo lansiranjem bilježnice Evernote Notebook by Moleskine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija