Pregled bibliografske jedinice broj: 722078
Motivacija učenika u nastavi geografije
Motivacija učenika u nastavi geografije, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 722078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija učenika u nastavi geografije
(Motivating students in geography teaching)
Autori
Surjak, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
2014
Stranica
56
Mentor
Curić, Zoran
Ključne riječi
motivacija učenika; motivacijske tehnike; psihološki aspekt motivacije; suradničko učenje; uloga učitelja u motivaciji učenika
(student motivation; motivational techniques; psychological aspect of motivation; cooperative learning; the teacher's role in motivating students)
Sažetak
Motivacija učenika ključan je faktor koji djeluje na aktivnost učenika. Može biti intrinzična (unutrašnja) i ekstrinzična (vanjska). Iako obje dovode do konačnog cilja (stjecanje znanja i vještina kod učenika), postoje velike razlike između njih. Intrinzična motivacija odgovor je na unutarnje učenikove potrebe, dok ekstrinzična motivacija ima izvor izvan učenika, a odnosi se uglavnom na zadovoljavajući rezultat na ispitu, dobre zaključne ocjene, pohvale učitelja, nagradu roditelja. Na motivaciju utječe niz čimbenika: psihofizička struktura učenika, karakteristike nastavnog sadržaja, nastavna tehnologija, sociokulturni uvjeti i okruženje, primjena različitih metoda i oblika rada, kreativnost u nastavi geografije te zadaće i obveze učenika. S ciljem podizanja motivacije u nastavi geografije koriste se brojne motivacijske tehnike. Suradničko učenje jedan je od načina kako učenike aktivirati i motivirati za rad, a temelji se na samostalnom radu te radu u parovima odnosno skupinama. Obrazovan, motiviran i kreativan učitelj također je jedan od presudnih faktora motivacije u nastavnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija