Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 721955

Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize


Bačić, Tomislav
Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 721955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize
(Elements of music and drama as creative therapy in cases of adolescents crisis)

Autori
Bačić, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
23.05

Godina
2014

Stranica
33

Mentor
Miholić, Damir

Ključne riječi
adolescentska kriza; drama i glazba u terapiji; spontanost; kreativnost
(adolescent crisis; drama and music therapy; spontaneity and creativity)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bila je procjena utjecaja elemenata dramske i glazbene terapije kao komplementarnih pristupa kod mladih hospitaliziranih zbog adolescentske krize. U skladu s ciljem istraživanja definirana je polazna hipoteza prema kojoj primjena dramskih i glazbenih elemenata u kontekstu kreativne terapije može utjecati na promjene u opserviranim varijablama samoprocjene i dramske uključenosti, odnosno promjene u razinama neverbalnog i verbalnog izražavanja, te spontanosti i kreativnosti kod mladih hospitaliziranih zbog adolescentske krize. Uzorak ispitanika činila je grupa od 9 mladih hospitaliziranih u Psihijatrijskoj bolnici za djecu i mladež u Zagrebu. Instrumenti primijenjeni u svrhu evaluacije bili su PD vizualno – analogna skala samoprocjene uz bilježenje induciranih varijabli i Skala dramskog sudjelovanja za evaluaciju sudjelovanja i modaliteta izražavanja sudionika tijekom dramske aktivnosti. Istraživanje je provedeno u 17 točaka procjene i strukturirano je kroz provođenje dramskih i glazbenih terapijskih seansi, te oblikovanja kazališne predstave na osnovi sadržaja ovih seansi. Na temelju dobivenih rezultata bilo je moguće prihvatiti polaznu hipotezu i potvrditi da primijenjeni dramski i glazbeni elementi u kreativnoj terapiji, sadržajno koncipirani u skladu s iskustvima i potrebama sudionika, mogu potaknuli motivaciju sudionika za aktivnije uključivanje u proces liječenja, odnosno aktivnije i kreativnije provođenje slobodnog vremena tijekom boravka na bolničkom Odjelu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Miholić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bačić, Tomislav
Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize, 2014., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Bačić, T. (2014) 'Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slučajevima adolescentske krize', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{c}i\'{c}, Tomislav}, year = {2014}, pages = {33}, keywords = {adolescentska kriza, drama i glazba u terapiji, spontanost, kreativnost}, title = {Glazbeni i dramski elementi u kreativnoj terapiji u slu\v{c}ajevima adolescentske krize}, keyword = {adolescentska kriza, drama i glazba u terapiji, spontanost, kreativnost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ba\v{c}i\'{c}, Tomislav}, year = {2014}, pages = {33}, keywords = {adolescent crisis, drama and music therapy, spontaneity and creativity}, title = {Elements of music and drama as creative therapy in cases of adolescents crisis}, keyword = {adolescent crisis, drama and music therapy, spontaneity and creativity}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font