Pregled bibliografske jedinice broj: 721843
Mogućnosti terenskog kartiranja u nastavi geografije
Mogućnosti terenskog kartiranja u nastavi geografije, 2014., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 721843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti terenskog kartiranja u nastavi geografije
(Possibilities of field mapping in geography education)
Autori
Zeljko, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2014
Stranica
44
Mentor
Spevec, Dubravka ; Vuk, Ružica
Ključne riječi
terenska nastava; terensko kartiranje; centralne funkcije; prostorna struktura
(field work; field mapping; central functions; spatial structure)
Sažetak
Neizostavna metoda u geografskom obrazovanju je terenska nastava, kojom se geografski prostor promatra u uzajamnoj povezanosti, ovisnosti, nedjeljivom jedinstvu prirodne osnove i društvenog razvoja. Terensko kartiranje je kompleksna aktivnost koja u sebi integrira metodu demonstracije i izravnu grafičku metodu, a nudi višestruke koristi (aktivnost učenika, trajnost znanja, senzibiliziranje s promatranim prostorom i uočavanje prostorne logike). Mogućnost vizualizacije i prezentacije geografskih sadržaja u obliku karte jedno je od osnovnih sredstava ljudske komunikacije. U ovom radu ispituju se mogućnosti primjene metode terenskog kartiranja u nastavi geografije te se daje opis provedenog terenskog kartiranja centralnih funkcija s učenicima 2. razreda gimnazije u Zaprešiću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb