Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 721798

Glazba u marketingu


Čuić Tanković, Ana
Glazba u marketingu, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Pula


CROSBI ID: 721798 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Glazba u marketingu
(Music in marketing)

Autori
Čuić Tanković, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"

Mjesto
Pula

Datum
28.10

Godina
2008

Stranica
45

Mentor
Nefat, Ariana

Ključne riječi
utjecaj glazbe na korisnike; glazba u promociji; glazba u uslugama; glazbeni događaji
(music influence of customers; music in advertising; music in services; musical events)

Sažetak
U današnje vrijeme i na postojećim tržištima kupci su sve zahtjevniji, konkurencija je sve jača, kao i želja proizvođača da proizvod zadobije udio u svijesti i srcu potrošača. Da bi se to postiglo, marketingu se pruža izazov pronalaska inovativnih ideja koje omogućavaju adekvatnu komunikaciju sa sadašnjim i budućim kupcima. U potrazi za elementima koji bi upotpunili sliku i doživljaj bilo kojeg proizvoda ili usluge, glazba igra veoma važnu ulogu. Svojim univerzalnim jezikom glazba može upravljati osjećajima, stvoriti atmosferu i učvrstiti dojmove koji se lako projiciraju na proizvod ili uslugu te stvaraju želju za kupnjom i zaključno utječu na zadovoljstvo kupaca i korisnika. Smatra se da glazbu najviše koriste mladi, no nije uvijek tako. Svatko od nas, neovisno o spolu, dobi i glazbenom ukusu čuje i apsorbira svakodnevno veliku količinu glazbe, putem filmova, emisija, spotova i kratkih glazbenih fragmenata, nekad na svjesnoj, a nekad na nesvjesnoj razini. Glazba je veoma moćan instrument upravljanja ljudskim emocijama i sve se više upotrebljava u marketinške svrhe, na različite načine. Ovaj završni rad na preddiplomskom studiju želi dati uvodnu riječ o primjeni glazbe u području marketinga te utjecaj glazbe na ponašanje potrošača. Ukazat će se na razliku između marketinga glazbe i glazbe u marketingu, opisat će se povijesni počeci spajanja glazbe i marketinga te dostupnost glazbe danas. Nakon objašnjenja utjecaja glazbe na korisnike i potrošače prema strukturalnim i afektivnim karakteristikama glazbe, opisat će upotrebe glazbe u promocijskim aktivnostima kao što su oglašavanje, odnosi s javnošću i unapređenje prodaje te primjena glazbe u uslužnoj djelatnosti. Empirijski dio donosi analizu primjera autorskih radijskih spotova na Radiju Puli te, putem dubinskog intervjua, nastoji predočiti spoznaje djelatnika Radija Pule nakon dugogodišnjeg radnog iskustva na tom području.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je nagrađen od Udruge za marketing CROMAR prvom nagradom za najbolji Završni rad na području marketinga u razdoblju od 2007.-2009. godine.



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ariana Nefat (mentor)

Avatar Url Ana Čuić Tanković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čuić Tanković, Ana
Glazba u marketingu, 2008., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Pula
Čuić Tanković, A. (2008) 'Glazba u marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ui\'{c} Tankovi\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {45}, keywords = {utjecaj glazbe na korisnike, glazba u promociji, glazba u uslugama, glazbeni doga\djaji}, title = {Glazba u marketingu}, keyword = {utjecaj glazbe na korisnike, glazba u promociji, glazba u uslugama, glazbeni doga\djaji}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{C}ui\'{c} Tankovi\'{c}, Ana}, year = {2008}, pages = {45}, keywords = {music influence of customers, music in advertising, music in services, musical events}, title = {Music in marketing}, keyword = {music influence of customers, music in advertising, music in services, musical events}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font