Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 721641

Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu


Krumes-Šimunović, Irena
Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu // Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 1 (2014), 133-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 721641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu
(Improving the quality of text reception through content integration and intersubject correlation in school context)

Autori
Krumes-Šimunović, Irena

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih (1986-9886) 1 (2014); 133-146

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
korelacijsko-integracijski metodički sustav; sadržajna integracija; međupredmetno povezivanje; interpretacija bajke; Ivana Brlić-Mažuranić
(correlation and integration teaching model; cross-curricular connections; interpretation of fairytale)

Sažetak
Rad se bavi istraživanjem sadržajne integracije (specifične) i korelacije u pristupu književnoumjetničkom tekstu u nastavi materinskoga jezika kao i međupredmetnim povezivanjem s nastavom prirodnih predmeta, naročito Prirode i društva. Istraživanje polazi od predloška bajke Kako je Potjeh tražio istinu Ivane Brlić-Mažuranić. Međupredmetnim povezivanjem utemeljenim na teoriji međupredmetnih veza otvorena je mogućnost kreiranja i unaprjeđivanja recepcije teksta u modelu koji je i praktično provjeren u radu s učenicima četvrtih razreda uz pomoć studenata Učiteljskog fakulteta tijekom četiri godine. U takvom pristupu unaprjeđenje kvalitete razumijevanja pročitanoga utemeljeno je na simulaciji dijelova fabule, interaktivnim situacijama i razgovorom likova iz bajke, zadatcima koji se isprepliću s didaktičkom igrom i iskustvenom i istraživačkom nastavom Prirode i društva. U izvanučioničkom obliku rada afrimira se nastava usmjerena na učenika utemeljena na konstruktivističkoj teoriji učenja. Suradničko učenje u timovima omogućuje učeniku da konstruira spoznaje na različitim razinama, razvije razumijevanje teksta povezivanjem sa svakodnevnim životnim aktivnostima i vještinama. Kvantitativno anketno istraživanje provedeno je na svim sudionicima tijekom četiri godine. Rezultati ankete pokazuju zainteresiranost učenika za ovakav način rada i zadovoljstvo provedenim aktivnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irena Krumes (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krumes-Šimunović, Irena
Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu // Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 1 (2014), 133-146 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Krumes-Šimunović, I. (2014) Unaprjeđivanje kvalitete recepcije teksta sadržajnom integracijom i međupredmetnim povezivanjem u školskom kontekstu. Unapređenje kvalitete života djece i mladih, 1, 133-146.
@article{article, author = {Krumes-\v{S}imunovi\'{c}, Irena}, year = {2014}, pages = {133-146}, keywords = {korelacijsko-integracijski metodi\v{c}ki sustav, sadr\v{z}ajna integracija, me\djupredmetno povezivanje, interpretacija bajke, Ivana Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}}, journal = {Unapre\djenje kvalitete \v{z}ivota djece i mladih}, volume = {1}, issn = {1986-9886}, title = {Unaprje\djivanje kvalitete recepcije teksta sadr\v{z}ajnom integracijom i me\djupredmetnim povezivanjem u \v{s}kolskom kontekstu}, keyword = {korelacijsko-integracijski metodi\v{c}ki sustav, sadr\v{z}ajna integracija, me\djupredmetno povezivanje, interpretacija bajke, Ivana Brli\'{c}-Ma\v{z}urani\'{c}} }
@article{article, author = {Krumes-\v{S}imunovi\'{c}, Irena}, year = {2014}, pages = {133-146}, keywords = {correlation and integration teaching model, cross-curricular connections, interpretation of fairytale}, journal = {Unapre\djenje kvalitete \v{z}ivota djece i mladih}, volume = {1}, issn = {1986-9886}, title = {Improving the quality of text reception through content integration and intersubject correlation in school context}, keyword = {correlation and integration teaching model, cross-curricular connections, interpretation of fairytale} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font