Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 721208

Tržišna vrijednost marke


Rajh, Edo
Tržišna vrijednost marke, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).


CROSBI ID: 721208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tržišna vrijednost marke
(Brand equity)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Ekonomski leksikon, Leksikografski zavod Miroslav Krleža

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.

Godina
2011

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke
(brand equity)

Sažetak
Opis pojma tržišne vrijednosti marke

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Tržišna vrijednost marke, 2011. (natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
Rajh, E. (2011) Tržišna vrijednost marke. Ekonomski leksikon, Leksikografski zavod Miroslav Krleža. Natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl..
@unknown{unknown, author = {Rajh, Edo}, year = {2011}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, title = {Tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke} }
@unknown{unknown, author = {Rajh, Edo}, year = {2011}, keywords = {brand equity}, title = {Brand equity}, keyword = {brand equity} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font