Pregled bibliografske jedinice broj: 721120
Vizualne komunikacije: uvod
Vizualne komunikacije: uvod. Zagreb: Centar za vizualne studije (CVS), 2008 (monografija)
CROSBI ID: 721120 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vizualne komunikacije: uvod
(Visual Communication: An Introduction)
Autori
Žarko Paić
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Centar za vizualne studije (CVS)
Grad
Zagreb
Godina
2008
Stranica
236
ISBN
978-953-55420-0-1
Ključne riječi
vizualne komunikacije; semiotika; slika; filozofija
(visual communication; semiotics; image; philosophie)
Sažetak
U knjizi se analizira na koji način suvremena umjetnost, znanost i humanističke discipline iščezavaju pred logikom informacijskoga doba - digitalnim estetiziranjem svijeta. Temeljna je teza knjige da se slikovnost našega doba otčitava na tri razine kao: (1)ikonički sklop društveno- kulturalnih odnosa različitih sfera komunikacije ; (2) vizualni obrat u kojemu slike više nisu nadomjestak teksta nego imaju autonomnu moć novoga metadiskursa medija i (3) performativno- konceptualni znak identiteta pojedinaca, skupina i kolektiva. Na tragu teorija medija Mitchella, Manovicha i Merscha izlaže se teza o vizualnoj konstrukciji kulture kao komunikacijskome proizvodu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija