Pregled bibliografske jedinice broj: 720709
Prikaz programa rada s roditeljima djece s ADHD poremećajem
Prikaz programa rada s roditeljima djece s ADHD poremećajem // Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje. Zbornik sažetaka i radova 10. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Žic-Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko (ur.).
Varaždin: CIP zapis dostupan u računalnome katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 875464, 2014. str. 84-96 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 720709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz programa rada s roditeljima djece s ADHD poremećajem
(OVERVIEW OF COUNSELING PROGRAM FOR PARENTS OF CHILDREN WITH ADHD)
Autori
Baftiri, Djana ; Osmančević Katkić, Lejla
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje. Zbornik sažetaka i radova 10. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem
/ Žic-Ralić, Anamarija ; Bukvić, Zlatko - Varaždin : CIP zapis dostupan u računalnome katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem 875464, 2014, 84-96
ISBN
978-953-96760-9-2
Skup
10. kongres edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem:"Poticajno okruženje za cjeloživotno učenje"
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.04.2014. - 25.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
ADHD poremećaj ; roditelji ; program rada s roditeljima
(ADHD ; parents ; counseling program)
Sažetak
PRIKAZ PROGRAMA RADA S RODITELJIMA DJECE S ADHD POREMEĆAJEM Odgoj i podizanje djeteta s ADHD poremećajem nesumnjivo predstavlja jednu od najzahtjevnijih i najsloženijih roditeljskih zadaća (Baftiri, Osmančević Katkić, 2013). Roditelji djece s ADHD poremećajem u Republici Hrvatskoj svakodnevno se suočavaju s nedostatkom sustavne i kontinuirane stručne podrške. Brojna istraživanja upućuju na negativan utjecaj ADHD poremećaja na funkcioniranje roditelja djece s ADHD poremećajem (Theule i sur., 2012). Često se povezuje i s povećanjem razine roditeljskog stresa koji može narušiti odnos roditelja i djeteta (Johnson, Reader, 2002) te smanjiti kvalitetu primjene roditeljskih intervencija pomaganja djetetu (Kazdin, 1995). U organizaciji Udruge“Buđenje“(udruga za razumijevanje ADHD-a) unutar pilot projekta “Savjetovalište za roditelje“ konstruiran je Upitnik za roditelje djece s ADHD poremećajem (Baftiri, 2012) u svrhu ispitivanja njihovih stavova. Rezultati dobiveni ispitivanjem stavova roditelja djece s ADHD poremećajem (Baftiri, Osmančević Katkić, 2013) predstavljali su polazište u kreiranju programa rada s roditeljima s ciljem razvijanja i poboljšanja općih i specifičnih roditeljskih kompetencija kojim su bila obuhvaćena 284 roditelja djece s ADHD poremećajem (Baftiri i sur. 2013). U ovom radu će se prikazati tijek provedbe programa rada s roditeljima kao i evaluacija istog.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija