Pregled bibliografske jedinice broj: 720100
Razredna disciplina i učinkovito upravljanje razredom
Razredna disciplina i učinkovito upravljanje razredom, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 720100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razredna disciplina i učinkovito upravljanje razredom
(Classroom discipline and effective classroom management)
Autori
Barberić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
19.09
Godina
2014
Stranica
70
Mentor
Kolak, Ante
Ključne riječi
razredna disciplina; nedisciplinirano ponašanje; čimbenici učinkovitog upravljanja razredom; odnos nastavnika i učenika; razvoj samodiscipline
(classroom discipline; undisciplined behavior; factors of effective classroom management; relationship between teachers and students; development of self-discipline)
Sažetak
Danas se pod razrednom disciplinom ne misli na stegu i bezuvjetnu poslušnost učenika, nego na red koji je potreban za učinkovito učenje i poučavanje. U školama su prisutni različiti oblici nediscipliniranog ponašanja učenika, a najvažnijim se smatra prepoznavanje njihova uzroka. Disciplina se tako sve više proučava u sklopu koncepta o upravljanju razredom koji obuhvaća različite postupke kojima se olakšava neometan rad učenika. Dobro upravljanje razredom smatra se najvažnijom zadaćom svakog nastavnika. Za uspostavu razredne discipline i učinkovito upravljanje razredom značajno je obraćanje pažnje na stilove vođenja, odnos nastavnika prema učenicima, na strukturna obilježja samog razreda, organizaciju nastavnih aktivnosti i aktiviranje učenika, postavljanje pravila ponašanja, razredni sastanak te suradnju s roditeljima. Najvažnijim ciljem smatra se razvoj samodiscipline učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski