Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 719936

Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe


Sindik, Joško
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe // Media, Culture and Public Relations, 5 (2014), 2; 161-170 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 719936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe
(Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet usage among the students for educational purposes)

Autori
Sindik, Joško

Izvornik
Media, Culture and Public Relations (1333-6371) 5 (2014), 2; 161-170

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Internet; komponentna analiza; pouzdanost; svrsishodnost
(Internet; component analysis; reliability; appropriateness)

Sažetak
Primjenom teorije razložne akcije, glavni cilj ovog istraživanja bila je konstrukcija upitnika koji pokrivaju aspekte korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe: stavova, subjektivnih normi, percipirane kontrole, želje promjene ponašanja te uvida u aktualno korištenje interneta. Ispitan je prigodni uzorak od 32 studentice i 23 studenta iz šest hrvatskih gradova, od toga 29 s druge i 26 s treće godine studija. Svih pet upitnika pokazalo je srednje do visoko zadovoljavajuću pouzdanost, a jedinstvene glavne komponente svakog od upitnika tumače od 32 % do 66 % ukupne varijance. U analizi razlika, pokazalo se da studenti postižu statistički značajno više rezultate u Percipiranoj kontroli korištenja interneta, u odnosu na studentice. Studenti iz Biograda postižu najviše prosječne rezultate u Korištenju interneta sada u svrhe učenja, a Zagreb najniže. Niti jedna razlika u aspektima korištenja interneta nije statistički značajna niti za dobnu grupu, ni za grad studiranja, niti za sredinu iz koje studenti potječu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
196-1962766-2751 - Populacijska struktura Hrvatske - antropogenetički pristup (Rudan, Pavao, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Joško Sindik (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Sindik, Joško
Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe // Media, Culture and Public Relations, 5 (2014), 2; 161-170 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Sindik, J. (2014) Primjena teorije razložne akcije u analizi korištenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe. Media, Culture and Public Relations, 5 (2), 161-170.
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {161-170}, keywords = {Internet, komponentna analiza, pouzdanost, svrsishodnost}, journal = {Media, Culture and Public Relations}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {Primjena teorije razlo\v{z}ne akcije u analizi kori\v{s}tenja interneta kod studenata u obrazovne svrhe}, keyword = {Internet, komponentna analiza, pouzdanost, svrsishodnost} }
@article{article, author = {Sindik, Jo\v{s}ko}, year = {2014}, pages = {161-170}, keywords = {Internet, component analysis, reliability, appropriateness}, journal = {Media, Culture and Public Relations}, volume = {5}, number = {2}, issn = {1333-6371}, title = {Applying the Theory of Reasoned Action in the Analysis of Internet usage among the students for educational purposes}, keyword = {Internet, component analysis, reliability, appropriateness} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Hrčak
  • ERIH
  • EBSCO
  • Social Science Research Network – SSRN
  • ProQuest Library Science
  • IFCA
  • Scientific Commons





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font