Pregled bibliografske jedinice broj: 719611
BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA
BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 719611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA
(Traditional culture products and branding - A study of Soparnik)
Autori
Škarica, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2014
Stranica
55
Mentor
Šantek, Goran Pavel
Ključne riječi
tradicijska kultura; soparnik; brendiranje
(traditional culture; soparnik; branding)
Sažetak
Izrada soparnika na tradicionalan način svaki put donosi duh slavne poljičke prošlosti i svjedoči o vremenu, običajima i kulturi koje su nam preci ostavili u nasljeđe. U današnje tehnološko i napredno vrijeme u kojem živimo tradicionalna hrana, autentično pripremljena i poslužena doista je postala pravi trend. Prihvaćanjem turističkih i gastronomskih noviteta i Hrvatska je zaštitivši soparnik, zapravo stala uz bok zemljama koje su prepoznale važnost autentične kuhinje iz više razloga: očuvanje prošlosti i tradicije, obogaćivanje kulturne baštine, proširivanje gastronomske ponude u turizmu i komercijalizacije. Osim toga populariziranjem soparnika istovremeno se popularizira nekadašnja Poljička republika, ovo područje postaje zanimljivo turistima i putnicima, samim time udiše mu se novi život i revitalizira se te se otvaraju nove perspektive kako kulturne, etnološke, povijesne, tako i gospodarske, komercijalne i turističke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija