Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 719611

BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA


Škarica, Ana
BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 719611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA
(Traditional culture products and branding - A study of Soparnik)

Autori
Škarica, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2014

Stranica
55

Mentor
Šantek, Goran Pavel

Ključne riječi
tradicijska kultura; soparnik; brendiranje
(traditional culture; soparnik; branding)

Sažetak
Izrada soparnika na tradicionalan način svaki put donosi duh slavne poljičke prošlosti i svjedoči o vremenu, običajima i kulturi koje su nam preci ostavili u nasljeđe. U današnje tehnološko i napredno vrijeme u kojem živimo tradicionalna hrana, autentično pripremljena i poslužena doista je postala pravi trend. Prihvaćanjem turističkih i gastronomskih noviteta i Hrvatska je zaštitivši soparnik, zapravo stala uz bok zemljama koje su prepoznale važnost autentične kuhinje iz više razloga: očuvanje prošlosti i tradicije, obogaćivanje kulturne baštine, proširivanje gastronomske ponude u turizmu i komercijalizacije. Osim toga populariziranjem soparnika istovremeno se popularizira nekadašnja Poljička republika, ovo područje postaje zanimljivo turistima i putnicima, samim time udiše mu se novi život i revitalizira se te se otvaraju nove perspektive kako kulturne, etnološke, povijesne, tako i gospodarske, komercijalne i turističke.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Goran Pavel Šantek (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škarica, Ana
BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Škarica, A. (2014) 'BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJIČKOG SOPARNIKA', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karica, Ana}, year = {2014}, pages = {55}, keywords = {tradicijska kultura, soparnik, brendiranje}, title = {BRENDIRANJE PROIZVODA TRADICIJSKE KULTURE NA PRIMJERU POLJI\v{C}KOG SOPARNIKA}, keyword = {tradicijska kultura, soparnik, brendiranje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}karica, Ana}, year = {2014}, pages = {55}, keywords = {traditional culture, soparnik, branding}, title = {Traditional culture products and branding - A study of Soparnik}, keyword = {traditional culture, soparnik, branding}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font