Pregled bibliografske jedinice broj: 719245
Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu?
Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu? // Dalmacija u prostoru i vremenu - Što Dalmacija jest, a što nije? - zbornik sa Znanstvenog skupa / Mirošević, Lena ; Graovac Matassi, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. str. 339-344 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 719245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu?
(Is it possible to develop Dalmatia as an integral brand in tourism?)
Autori
Miletić, Josip ; Krajnović, Aleksandra ; Bosna, Jurica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dalmacija u prostoru i vremenu - Što Dalmacija jest, a što nije? - zbornik sa Znanstvenog skupa
/ Mirošević, Lena ; Graovac Matassi, Vera - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2014, 339-344
ISBN
978-953-331-058-9
Skup
Dalmacija u prostoru i vremenu - što Dalmacija jest, a što nije?
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 14.06.2012. - 16.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turistička destinacija kao brend ; krovna marka (Umbrella Brand) u turizmu ; Dalmacija kao brend ; turistički klasteri
(tourist destination as a brand ; umbrella brand in tourism ; Dalmatia as a brand ; tourism clusters)
Sažetak
Autori zastupaju tezu da se Dalmaciju na turističkom tržištu treba promatrati i promovirati integralno, kao cjelinu, a svoju tezu temelje na iskustvima najuspješnijih turističkih regija, koje svoj uspjeh mogu zahvaliti primjeni modela uspješnog integriranja regije kao cjeline – krovne marke. U radu autori iznose model brendiranja Dalmacije kao krovne marke (Umbrella Brand), koji unutar sebe definira i razvija manje jedinice – turističke klastere. Autori su mišljenja da je brendiranje Dalmacije u turizmu na temelju prikazanoga modela najbolji način da ova, najatraktivnija hrvatska turistička regija, snažno konkurira na globalnom turističkom tržištu. Smatraju da Dalmacija za to ima sve prirodne, kulturne i socio- kulturološke uvjete. Sam pojam "Dalmacija" pobuđuje snažne povijesne, kulturne, antropološke i sociološke konotacije. Marketinška formula uspješnog brendiranja ove regije jest u tome da se sve te posebnosti "fenomena Dalmacija" preslikaju na turističko tržište, pretvarajući se u specifičan turistički proizvod, a sve to na načelima održivog turizma, koji će sve turističke privlačnosti ovoga kraja ne samo očuvati već i održavati i dodatno valorizirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru