Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 719245

Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu?


Miletić, Josip; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu? // Dalmacija u prostoru i vremenu - Što Dalmacija jest, a što nije? - zbornik sa Znanstvenog skupa / Mirošević, Lena ; Graovac Matassi, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. str. 339-344 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 719245 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu?
(Is it possible to develop Dalmatia as an integral brand in tourism?)

Autori
Miletić, Josip ; Krajnović, Aleksandra ; Bosna, Jurica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Dalmacija u prostoru i vremenu - Što Dalmacija jest, a što nije? - zbornik sa Znanstvenog skupa / Mirošević, Lena ; Graovac Matassi, Vera - Zadar : Sveučilište u Zadru, 2014, 339-344

ISBN
978-953-331-058-9

Skup
Dalmacija u prostoru i vremenu - što Dalmacija jest, a što nije?

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 14.06.2012. - 16.06.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
turistička destinacija kao brend ; krovna marka (Umbrella Brand) u turizmu ; Dalmacija kao brend ; turistički klasteri
(tourist destination as a brand ; umbrella brand in tourism ; Dalmatia as a brand ; tourism clusters)

Sažetak
Autori zastupaju tezu da se Dalmaciju na turističkom tržištu treba promatrati i promovirati integralno, kao cjelinu, a svoju tezu temelje na iskustvima najuspješnijih turističkih regija, koje svoj uspjeh mogu zahvaliti primjeni modela uspješnog integriranja regije kao cjeline – krovne marke. U radu autori iznose model brendiranja Dalmacije kao krovne marke (Umbrella Brand), koji unutar sebe definira i razvija manje jedinice – turističke klastere. Autori su mišljenja da je brendiranje Dalmacije u turizmu na temelju prikazanoga modela najbolji način da ova, najatraktivnija hrvatska turistička regija, snažno konkurira na globalnom turističkom tržištu. Smatraju da Dalmacija za to ima sve prirodne, kulturne i socio- kulturološke uvjete. Sam pojam "Dalmacija" pobuđuje snažne povijesne, kulturne, antropološke i sociološke konotacije. Marketinška formula uspješnog brendiranja ove regije jest u tome da se sve te posebnosti "fenomena Dalmacija" preslikaju na turističko tržište, pretvarajući se u specifičan turistički proizvod, a sve to na načelima održivog turizma, koji će sve turističke privlačnosti ovoga kraja ne samo očuvati već i održavati i dodatno valorizirati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Avatar Url Josip Miletić (autor)

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Miletić, Josip; Krajnović, Aleksandra; Bosna, Jurica
Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu? // Dalmacija u prostoru i vremenu - Što Dalmacija jest, a što nije? - zbornik sa Znanstvenog skupa / Mirošević, Lena ; Graovac Matassi, Vera (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2014. str. 339-344 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Miletić, J., Krajnović, A. & Bosna, J. (2014) Je li moguće razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu?. U: Mirošević, L. & Graovac Matassi, V. (ur.)Dalmacija u prostoru i vremenu - Što Dalmacija jest, a što nije? - zbornik sa Znanstvenog skupa.
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2014}, pages = {339-344}, keywords = {turisti\v{c}ka destinacija kao brend, krovna marka (Umbrella Brand) u turizmu, Dalmacija kao brend, turisti\v{c}ki klasteri}, isbn = {978-953-331-058-9}, title = {Je li mogu\'{c}e razvijati Dalmaciju kao integralni brend u turizmu?}, keyword = {turisti\v{c}ka destinacija kao brend, krovna marka (Umbrella Brand) u turizmu, Dalmacija kao brend, turisti\v{c}ki klasteri}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mileti\'{c}, Josip and Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bosna, Jurica}, year = {2014}, pages = {339-344}, keywords = {tourist destination as a brand, umbrella brand in tourism, Dalmatia as a brand, tourism clusters}, isbn = {978-953-331-058-9}, title = {Is it possible to develop Dalmatia as an integral brand in tourism?}, keyword = {tourist destination as a brand, umbrella brand in tourism, Dalmatia as a brand, tourism clusters}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font