Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 719239

Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira


Krajnović, Aleksandra; Čičin-Šain, Dijana; Mikulandra Volić, Ivona
Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira // Tranzicija, 16 (2015), 34; 59-78 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 719239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira
(Comparative Analysis of Economic-Theoretical Courses Using the Terms and Criteria of Croatian Qualifications Framework)

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Čičin-Šain, Dijana ; Mikulandra Volić, Ivona

Izvornik
Tranzicija (1512-5785) 16 (2015), 34; 59-78

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
syllabus; Ekonomija; Mikroekonomija; Makroekonomija; ishodi učenja; kvalifikacijski okvir; kompetencije
(syllabus; Economics; Microeconomics; Macroeconomics; learning outcomes; Qualifications Framework; competences)

Sažetak
Ostvarivanje zahtjeva iz Hrvatskog kvalifikacijskog okvira podrazumijeva analizu i usklađivanje sadržaja nastavnih kolegija radi stjecanja ključnih kompetencija koje su precizirane u HKO-u. U radu autorice razmatraju nastavne programe iz tri ekonomsko-teorijska kolegija na Odjelu za ekonomiju Sveučilišta u Zadru te njihovu ulogu u obrazovanju ekonomista usklađenom prema Bolonjskom sustavu obrazovanja. Uspoređuju se nastavni programi uvodnog kolegija "Ekonomija" s kolegijima "Mikroekonomija" i "Makroekonomija" koji se studiraju poslije uvodnog kolegija. Temeljna teza koju autorice dokazuju je sljedeća: Komparativna analiza spomenutih kolegija pokazuje da je moguće i potrebno usklađivanje njihovog sadržaja radi smanjivanja preklapanja i ostvarivanja očekivanih ishoda (rezultata) učenja kako su opisani u HKO. Autorice iznose zapažanja i konkretne prijedloge usklađivanja spomenutih kolegija, te prikazuju konceptualni okvir koji povezuje ishode učenja sadržane u postojećim syllabusima promatrana tri kolegija na Odjelu za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, s mogućim prilagodbama istih, utemeljenim na rezultatima ostvarenim u prvoj godini primjene programa kolegija usklađenih s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom. Očekuje se da je ovakvim pristupom izradi syllabusa kolegija moguće minimalizirati preklapanja i osigurati nadogradnju kroz različite razine ishoda učenja i odgovarajuće načine provjere stečenih kompetencija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Čičin-Šain, Dijana; Mikulandra Volić, Ivona
Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira // Tranzicija, 16 (2015), 34; 59-78 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Krajnović, A., Čičin-Šain, D. & Mikulandra Volić, I. (2015) Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira. Tranzicija, 16 (34), 59-78.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and \v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, Dijana and Mikulandra Voli\'{c}, Ivona}, year = {2015}, pages = {59-78}, keywords = {syllabus, Ekonomija, Mikroekonomija, Makroekonomija, ishodi u\v{c}enja, kvalifikacijski okvir, kompetencije}, journal = {Tranzicija}, volume = {16}, number = {34}, issn = {1512-5785}, title = {Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija kori\v{s}tenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira}, keyword = {syllabus, Ekonomija, Mikroekonomija, Makroekonomija, ishodi u\v{c}enja, kvalifikacijski okvir, kompetencije} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and \v{C}i\v{c}in-\v{S}ain, Dijana and Mikulandra Voli\'{c}, Ivona}, year = {2015}, pages = {59-78}, keywords = {syllabus, Economics, Microeconomics, Macroeconomics, learning outcomes, Qualifications Framework, competences}, journal = {Tranzicija}, volume = {16}, number = {34}, issn = {1512-5785}, title = {Comparative Analysis of Economic-Theoretical Courses Using the Terms and Criteria of Croatian Qualifications Framework}, keyword = {syllabus, Economics, Microeconomics, Macroeconomics, learning outcomes, Qualifications Framework, competences} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • Hrčak





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font