Pregled bibliografske jedinice broj: 719239
Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira
Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira // Tranzicija, 16 (2015), 34; 59-78 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 719239 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komparativna analiza ekonomsko-teorijskih kolegija korištenjem pojmova i kriterija iz Hrvatskog klasifikacijskog okvira
(Comparative Analysis of Economic-Theoretical Courses Using the Terms and Criteria of Croatian Qualifications Framework)
Autori
Krajnović, Aleksandra ; Čičin-Šain, Dijana ; Mikulandra Volić, Ivona
Izvornik
Tranzicija (1512-5785) 16
(2015), 34;
59-78
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
syllabus; Ekonomija; Mikroekonomija; Makroekonomija; ishodi učenja; kvalifikacijski okvir; kompetencije
(syllabus; Economics; Microeconomics; Macroeconomics; learning outcomes; Qualifications Framework; competences)
Sažetak
Ostvarivanje zahtjeva iz Hrvatskog kvalifikacijskog okvira podrazumijeva analizu i usklađivanje sadržaja nastavnih kolegija radi stjecanja ključnih kompetencija koje su precizirane u HKO-u. U radu autorice razmatraju nastavne programe iz tri ekonomsko-teorijska kolegija na Odjelu za ekonomiju Sveučilišta u Zadru te njihovu ulogu u obrazovanju ekonomista usklađenom prema Bolonjskom sustavu obrazovanja. Uspoređuju se nastavni programi uvodnog kolegija "Ekonomija" s kolegijima "Mikroekonomija" i "Makroekonomija" koji se studiraju poslije uvodnog kolegija. Temeljna teza koju autorice dokazuju je sljedeća: Komparativna analiza spomenutih kolegija pokazuje da je moguće i potrebno usklađivanje njihovog sadržaja radi smanjivanja preklapanja i ostvarivanja očekivanih ishoda (rezultata) učenja kako su opisani u HKO. Autorice iznose zapažanja i konkretne prijedloge usklađivanja spomenutih kolegija, te prikazuju konceptualni okvir koji povezuje ishode učenja sadržane u postojećim syllabusima promatrana tri kolegija na Odjelu za ekonomiju Sveučilišta u Zadru, s mogućim prilagodbama istih, utemeljenim na rezultatima ostvarenim u prvoj godini primjene programa kolegija usklađenih s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom. Očekuje se da je ovakvim pristupom izradi syllabusa kolegija moguće minimalizirati preklapanja i osigurati nadogradnju kroz različite razine ishoda učenja i odgovarajuće načine provjere stečenih kompetencija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- Hrčak