Pregled bibliografske jedinice broj: 719218
Mapiranje i izrada tekstura u 3D računalnoj grafici
Mapiranje i izrada tekstura u 3D računalnoj grafici, 2014., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 719218 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mapiranje i izrada tekstura u 3D računalnoj grafici
(Mapping and textures creating for 3D computer graphic)
Autori
Karlović, Magdalena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2014
Stranica
42
Mentor
Mandić, Lidija
Ključne riječi
3D model; teksture; mape; materijali; renderiranje
(3D models; textures; maps; materials; rendering)
Sažetak
Cilj ovog rada je bila izrada nepomične scene sa većim brojem trodimenzionalnih modela na koje su se aplicirali materijali stvoreni pomoću samostalno izrađenih tekstura i mapa. Istražene su tehnike i vrste izrada tekstura u aplikaciji za 3D računalnu grafiku. Izrada tekstura je vrlo složen proces koji uključuje velik broj računalnih aplikacija i praktičnog znanja. Kako bi se dobilo sjenčanje visoke kvalitete fotorealistične prirode, prilikom izrade materijala, osim tekstura bilo je potrebno izraditi posebne mape refleksije, difuzije, refrakcije i ostalih prirodnih pojava. Jedan od najpopularnijih 3D programa i onaj koji se koristio za renderiranje modela i scene u ovom radu je „Autodesk Maya“, te Mental Ray kao osnovni render pogon.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija