Pregled bibliografske jedinice broj: 719179
Ishodi učenja u nastavi kemije za 2. razred gimnazije
Ishodi učenja u nastavi kemije za 2. razred gimnazije // Stručni aktiv nastavnika kemije istarske županije
Pazin, Hrvatska, 2014. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 719179 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ishodi učenja u nastavi kemije za 2. razred gimnazije
(Learning outcomes in high school chemistry education)
Autori
Pavlović, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Stručni aktiv nastavnika kemije istarske županije
Mjesto i datum
Pazin, Hrvatska, 12.03.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ishodi učenja; Bloomova taksonomija; kiseline; baze; soli
(learning outcomes; Bloom taxonomy; acids; bases; salts)
Sažetak
Na primjeru cjeline Kiseline, baze, soli za 2. razred gimnazije obrađeni su ishodi učenja primjenom Bloomove taksonomije za kognitivno područje razina znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kemija