Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718936

Advertainment kao oblik marketinške komunikacije u digitalnom okruženju


Streny, Katarina
Advertainment kao oblik marketinške komunikacije u digitalnom okruženju, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 718936 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Advertainment kao oblik marketinške komunikacije u digitalnom okruženju
(Advertainment as a form of marketing communication in the digital environment)

Autori
Streny, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2014

Stranica
42

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
advertainment; branded entertainment; internetski marketing; digitalni marketing; advergames; oglašavanje u igrama; virusni marketing
(advertainment; branded entertainment; internet marketing; digital marketing; advergames; viral marketing; advertising in games)

Sažetak
U današnjim uvjetima snažne konkurencije i prezagušenosti kanala marketinške komunikacije, poduzeća moraju pronalaziti sve kreativnije i efikasnije načine privlačenja pozornosti i komuniciranja svoje poruke potrošačima. Uslijed nove uloge potrošača u digitalnom okuženju te promjene njihovih preferencija, marketinška strategija fokusira se na kreaciju zanimljivog i privlačnog sadržaja u svrhu osvajanja pažnje i povjerenja potrošača. Marketinški stručnjaci spajaju marku poduzeća/proizvoda/usluge sa sadržajem proširujući na taj način asocijacije i značenje koje potrošači vežu uz samu marku. Pitanje sadržaja i njegovog značenja za potrošače uzrokovalo je stvaranje posebne tehnike marketinga koja se bavi upravo tim pitanjima, content marketinga, a kao jedan od njegovih oblika javlja se i advertainment. Advertainment je moguće definirati kao vrstu marketinške komunikacije koja integrira zabavan sadržaj sa nekom informacijom o marki u svrhu ostvarivanja i uključivanja potrošača u komunikaciju te istovremenom promocijom marke, proizvoda ili usluge. Uslijed velikih mogućnosti marketinga u digitalnom orkuženju, razvila su se tri oblika marketinške komunikacije koje se mogu definirati kao oblici advertainmenta, a to su: oglašavanje u igrama sa naglaskom na igre na društvenim mrežama, odnosno social igre, gdje poduzeće inkorporira vlastitu marku ili proizvod u tuđu igru na društvenoj mreži, kreiranje advergamesa, tj. vlastitih online igara od strane poduzeća najčešće na web stranicama samog poduzeća te virusni marketing kao treći oblik advertainmenta pod čijim se pojmom misli na sve popularnije virusne videe kreirane također od strane poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Streny, Katarina
Advertainment kao oblik marketinške komunikacije u digitalnom okruženju, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Streny, K. (2014) 'Advertainment kao oblik marketinške komunikacije u digitalnom okruženju', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Streny, Katarina}, year = {2014}, pages = {42}, keywords = {advertainment, branded entertainment, internetski marketing, digitalni marketing, advergames, ogla\v{s}avanje u igrama, virusni marketing}, title = {Advertainment kao oblik marketin\v{s}ke komunikacije u digitalnom okru\v{z}enju}, keyword = {advertainment, branded entertainment, internetski marketing, digitalni marketing, advergames, ogla\v{s}avanje u igrama, virusni marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Streny, Katarina}, year = {2014}, pages = {42}, keywords = {advertainment, branded entertainment, internet marketing, digital marketing, advergames, viral marketing, advertising in games}, title = {Advertainment as a form of marketing communication in the digital environment}, keyword = {advertainment, branded entertainment, internet marketing, digital marketing, advergames, viral marketing, advertising in games}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font