Pregled bibliografske jedinice broj: 718929
Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu
Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 718929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu
(Collecting, analysis and data application in digital marketing)
Autori
Hanzir, Andrej
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2014
Stranica
40
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
digitalni marketing; podaci; big data
(digital marketing; data; big data)
Sažetak
Digitalno okruženje obilježava velika količina nestrukturiranih podataka. Budući da te podatke u velikoj mjeri generiraju potrošači, oni predstavljaju važan element za proučavanje i analizu u digitalnom marketingu. Nekoliko trendova veže se uz podatke: dominacija digitalnih podataka koji su u velikoj mjeri dostupni online, prevladavanje nestrukturiranih podataka te rast ukupne količine podataka kao i brzine generiranja podataka koji se generiraju iz različitih izvora. Aktualni trendovi vezani uz podatke uzrok su konstantnog razvoja novih izazova u području prikupljanja i analize podataka. Činjenica da su potrošači spremni odreći se dijela privatnosti u digitalnom okruženju predstavlja veliki potencijal za poduzeća u svrhu boljeg otkrivanja preferencija potrošača te njihovih psihografskih obilježja. Praćenje potrošača se posebno razvija u dinamičnom sustavu virtualnih zajednica u kojima je također veoma važno pratiti odnose potrošača između različitih utjecajnih grupa. Bitno je naglasiti problem čestih kršenja privatnosti potrošača te problem etične primjene podataka od strane poduzeća kojemu će se trebati posvetiti puno pažnje u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija