Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718929

Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu


Hanzir, Andrej
Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 718929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu
(Collecting, analysis and data application in digital marketing)

Autori
Hanzir, Andrej

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet-Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2014

Stranica
40

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
digitalni marketing; podaci; big data
(digital marketing; data; big data)

Sažetak
Digitalno okruženje obilježava velika količina nestrukturiranih podataka. Budući da te podatke u velikoj mjeri generiraju potrošači, oni predstavljaju važan element za proučavanje i analizu u digitalnom marketingu. Nekoliko trendova veže se uz podatke: dominacija digitalnih podataka koji su u velikoj mjeri dostupni online, prevladavanje nestrukturiranih podataka te rast ukupne količine podataka kao i brzine generiranja podataka koji se generiraju iz različitih izvora. Aktualni trendovi vezani uz podatke uzrok su konstantnog razvoja novih izazova u području prikupljanja i analize podataka. Činjenica da su potrošači spremni odreći se dijela privatnosti u digitalnom okruženju predstavlja veliki potencijal za poduzeća u svrhu boljeg otkrivanja preferencija potrošača te njihovih psihografskih obilježja. Praćenje potrošača se posebno razvija u dinamičnom sustavu virtualnih zajednica u kojima je također veoma važno pratiti odnose potrošača između različitih utjecajnih grupa. Bitno je naglasiti problem čestih kršenja privatnosti potrošača te problem etične primjene podataka od strane poduzeća kojemu će se trebati posvetiti puno pažnje u budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hanzir, Andrej
Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb
Hanzir, A. (2014) 'Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet-Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Hanzir, Andrej}, year = {2014}, pages = {40}, keywords = {digitalni marketing, podaci, big data}, title = {Prikupljanje, analiza i primjena podataka u digitalnom marketingu}, keyword = {digitalni marketing, podaci, big data}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Hanzir, Andrej}, year = {2014}, pages = {40}, keywords = {digital marketing, data, big data}, title = {Collecting, analysis and data application in digital marketing}, keyword = {digital marketing, data, big data}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font