Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718611

Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija


Miloš, Marko
Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija, 2014., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 718611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija
(Computer games for testing of cognitive functions)

Autori
Miloš, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
02.07

Godina
2014

Stranica
53

Mentor
Ćosić, Krešimir

Neposredni voditelj
Kovač, Bernard ; Popović, Siniša

Ključne riječi
računalne igre; virtualna stvarnost; Unity; psihologija; fiziološki signali; kognitivne igre; kognitivni test; 3D; Oculus Rift; EEG; biofeedback; neurofeedback
(computer games; virtual reality; Unity; psychology; physiological signals; cognitive games; cognitive test; 3D; Oculus Rift; EEG; biofeedback; neurofeedback)

Sažetak
Testiranje kognitivnih funkcija je veoma važan aspekt kod procjenjivanja psihičkog odnosno emocionalnog stanja zato što oslabljene kognitivne funkcije treba smatrati indikatorima ne ispravnog funkcioniranja mozga. Nekoliko jednostavnih kognitivnih testova mogu biti dovoljni da izoliraju glavne probleme ili pak da upute eksperta u području da problemi postoje te da je detaljnije istraživanje potrebno. Mjerenje i evaluacija fizioloških signala osobe važan je aspekt prilikom određivanja elemenata kao što je emocionalno stanje. Danas postoje mnogi, više ili manje, napredni uređaji koji omogućavaju prikupljanje fizioloških signala čovjeka. Prikazivanjem signala ili evaluiranih parametara pacijentu, odnosno osobi pod testom, dobiva se sasvim nova dimenzija kojom je moguće otkriti pa čak i liječiti brojne poremećaje. Danas se razvijaju sustavi za izvođenje kognitivnih testova upravo na tom principu. Takvi sustavi često koriste virtualna okruženja kao alat za vizualizaciju okoline, problema, rezultata i sl. zajedno sa naprednijim uređajima za detekciju fizioloških signala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Projekti:
036-0000000-2029 - Adaptivno upravljanje scenarijima u VR terapiji PTSP-a (Ćosić, Krešimir, MZO ) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Siniša Popović (mentor)

Avatar Url Krešimir Ćosić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miloš, Marko
Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija, 2014., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Miloš, M. (2014) 'Računalne igre za testiranje kognitivnih funkcija', diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Milo\v{s}, Marko}, year = {2014}, pages = {53}, keywords = {ra\v{c}unalne igre, virtualna stvarnost, Unity, psihologija, fiziolo\v{s}ki signali, kognitivne igre, kognitivni test, 3D, Oculus Rift, EEG, biofeedback, neurofeedback}, title = {Ra\v{c}unalne igre za testiranje kognitivnih funkcija}, keyword = {ra\v{c}unalne igre, virtualna stvarnost, Unity, psihologija, fiziolo\v{s}ki signali, kognitivne igre, kognitivni test, 3D, Oculus Rift, EEG, biofeedback, neurofeedback}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Milo\v{s}, Marko}, year = {2014}, pages = {53}, keywords = {computer games, virtual reality, Unity, psychology, physiological signals, cognitive games, cognitive test, 3D, Oculus Rift, EEG, biofeedback, neurofeedback}, title = {Computer games for testing of cognitive functions}, keyword = {computer games, virtual reality, Unity, psychology, physiological signals, cognitive games, cognitive test, 3D, Oculus Rift, EEG, biofeedback, neurofeedback}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font