Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718553

Poslovice u reklamama


Stolac, Diana; Vlastelić, Anastazija
Poslovice u reklamama // PARÉMIE NÁRODŮ SLOVANSKÝCH VII / Mrhačová, Eva ; Muryc, Jiři ; Kolberová, Urszula (ur.).
Ostrava: Ostravská univerzita, Flozofická fakulta, 2014. str. 33-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 718553 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poslovice u reklamama
(Proverb in advertising)

Autori
Stolac, Diana ; Vlastelić, Anastazija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
PARÉMIE NÁRODŮ SLOVANSKÝCH VII / Mrhačová, Eva ; Muryc, Jiři ; Kolberová, Urszula - Ostrava : Ostravská univerzita, Flozofická fakulta, 2014, 33-40

ISBN
978-80-7464-704-8

Skup
PARÉMIE NÁRODŮ SLOVANSKÝCH VII – Parémie včera a dnes

Mjesto i datum
Ostrava, Češka Republika, 17.09.2014. - 18.09.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
paremija ; poslovica ; reklama ; jezik reklama ; usmena književnost ; multimedijalni diskurs ; hibridizacija ; referentni okvir ; hrvatski jezik
(proverbs ; advertising ; adage ; Croatian language)

Sažetak
Oglašavanje je vrlo invanzivní govorni čin, to je medijski sadržaj kojemu je cilj obavijestiti potencijalne kupce o proizvodima ili uslugama. Premda je oglašavanje jedan od najagresivnijih žanrova suvremene komunikacije, često sadrži veze s tradicijom. Paremiološki materijal u reklamama je vrlo čest, a poslovice su izmijenjene i parafrazirane. Poslovice imaju jak utjecaj na primatelja, jer su njima sadržana stoljeća ljudske mudrosti, u našoj su svijesti spojeni dugotrajnim povijesnim kolektivnim iskustvom. Rad analizira paremiju u hrvatskom reklamnom diskursu (npr oglašavanje za bankarske usluge: Tko peca, taj i upeca).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je rezultat istraživanja na znanstvenom projektu Hrvatska pisana baština od 17. do 19. stoljeća (br. 13.04.1.2.03) voditeljice prof. dr. sc. Diane Stolac, koji financira Sveučilište u Rijeci.



POVEZANOST RADA


Projekti:
13.04.1.2.03
009-2263053-0916 - Povijest hrvatske sintakse (Stolac, Diana, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Anastazija Vlastelić (autor)

Avatar Url Diana Stolac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stolac, Diana; Vlastelić, Anastazija
Poslovice u reklamama // PARÉMIE NÁRODŮ SLOVANSKÝCH VII / Mrhačová, Eva ; Muryc, Jiři ; Kolberová, Urszula (ur.).
Ostrava: Ostravská univerzita, Flozofická fakulta, 2014. str. 33-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stolac, D. & Vlastelić, A. (2014) Poslovice u reklamama. U: Mrhačová, E., Muryc, J. & Kolberová, U. (ur.)PARÉMIE NÁRODŮ SLOVANSKÝCH VII.
@article{article, author = {Stolac, Diana and Vlasteli\'{c}, Anastazija}, year = {2014}, pages = {33-40}, keywords = {paremija, poslovica, reklama, jezik reklama, usmena knji\v{z}evnost, multimedijalni diskurs, hibridizacija, referentni okvir, hrvatski jezik}, isbn = {978-80-7464-704-8}, title = {Poslovice u reklamama}, keyword = {paremija, poslovica, reklama, jezik reklama, usmena knji\v{z}evnost, multimedijalni diskurs, hibridizacija, referentni okvir, hrvatski jezik}, publisher = {Ostravsk\'{a} univerzita, Flozofick\'{a} fakulta}, publisherplace = {Ostrava, \v{C}e\v{s}ka Republika} }
@article{article, author = {Stolac, Diana and Vlasteli\'{c}, Anastazija}, year = {2014}, pages = {33-40}, keywords = {proverbs, advertising, adage, Croatian language}, isbn = {978-80-7464-704-8}, title = {Proverb in advertising}, keyword = {proverbs, advertising, adage, Croatian language}, publisher = {Ostravsk\'{a} univerzita, Flozofick\'{a} fakulta}, publisherplace = {Ostrava, \v{C}e\v{s}ka Republika} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font