Pregled bibliografske jedinice broj: 718484
Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre)
Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre), 2014., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
CROSBI ID: 718484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacija kao samoorganizirajući sustav (Teorija prof. Sugate Mitre)
(Education as a Self-Organizing System (Prof. Sugata Mitra's Theory))
Autori
Vukušić, Dino
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet organizacije i informatike
Mjesto
Varaždin
Datum
26.09
Godina
2014
Stranica
45
Mentor
Schatten, Markus
Ključne riječi
edukacija; hole in the wall; informacijska tehnologija; samoorganizacija; upravljanje znanjem
(education; hole in the wall; ict; self-organization; knowledge management)
Sažetak
Od studenta se očekuje da prouči i opiše teoriju koju je postavio prof. Sugata Mitra, a tiče se hipoteze da je edukacija samoorganizirajući sustav u kojem je učenje izranjajući (engl. emergent) fenoment. Prof. Sugata Mitra proveo je niz interesantnih eksperimenata koji pokazuju kako informacijska tehnologija može utjecati na učenje djece poput postavljanja računala spojenog na Internet usred zabačenih sela u Indiji i Africi kojima se pokazuje da su djeca u stanju učiti i bez nastavnika. Rad treba opisati sve eksperimente koje je prof. Mitra proveo kao i napraviti kritički osvrt na njegovu hipotezu. Završni rad treba sadržavati uvod, teorijski okvir, opis eksperimenata prof. Mitre, kritički osvrt na rad prof. Mitre, zaključak i literaturu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Markus Schatten
(mentor)