Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718417

UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE


Grbavac, Marija
UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 718417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE
(Learning Mathematics in the Moodle in the second grade of primary school)

Autori
Grbavac, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
16.07

Godina
2014

Stranica
74

Mentor
Tomaš, Suzana

Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; uloga učitelja; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Moodle
(ICT; e-learning; teacher's role; instructional design; Moodle)

Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljnih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo potpunu novu paradigmu učenja. Uloga učitelja ovim načinom poučavanja se ne umanjuje naprotiv, raste jer učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik, kao aktivan sudionik nastave, je odgovoran za vlastito učenje. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio bavi se utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, e-učenjem te modelom oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja i njegovom primjenom u sustavu Moodle. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u drugome razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali kako nastavni sadržaji za učenike oblikovani po modelu za oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu Moodle poboljšavaju proces učenja, poučavanja i testiranja znanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbavac, Marija
UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Grbavac, M. (2014) 'UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grbavac, Marija}, year = {2014}, pages = {74}, keywords = {informacijska i komunikacijska tehnologija, e-u\v{c}enje, uloga u\v{c}itelja, oblikovanje i primjena nastavnog sadr\v{z}aja, Moodle}, title = {U\v{C}ENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE \v{S}KOLE}, keyword = {informacijska i komunikacijska tehnologija, e-u\v{c}enje, uloga u\v{c}itelja, oblikovanje i primjena nastavnog sadr\v{z}aja, Moodle}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grbavac, Marija}, year = {2014}, pages = {74}, keywords = {ICT, e-learning, teacher's role, instructional design, Moodle}, title = {Learning Mathematics in the Moodle in the second grade of primary school}, keyword = {ICT, e-learning, teacher's role, instructional design, Moodle}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font