Pregled bibliografske jedinice broj: 718417
UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE
UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 718417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UČENJE MATEMATIKE NA SUSTAVU MOODLE U DRUGOME RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE
(Learning Mathematics in the Moodle in the second grade of primary school)
Autori
Grbavac, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
16.07
Godina
2014
Stranica
74
Mentor
Tomaš, Suzana
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija; e-učenje; uloga učitelja; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Moodle
(ICT; e-learning; teacher's role; instructional design; Moodle)
Sažetak
Informacijska i komunikacijska tehnologija (ICT, engl. Information and Communications Technology) ulazi u sve sfere ljudskog života pa tako i u odgojno-obrazovni proces. ICT predstavlja podršku učitelju u realizaciji nastave, a primjenom različitih uređaja temeljnih na elektronskoj tehnologiji u procesu učenja i poučavanja, dobivamo potpunu novu paradigmu učenja. Uloga učitelja ovim načinom poučavanja se ne umanjuje naprotiv, raste jer učitelj postaje mentor i vodič cjelokupnog procesa, a učenik, kao aktivan sudionik nastave, je odgovoran za vlastito učenje. Ovaj rad podijeljen je na dva dijela: teorijski i empirijski. Teorijski dio bavi se utjecajem informacijske i komunikacijske tehnologije na proces učenja u osnovnoj školi, e-učenjem te modelom oblikovanja nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja i njegovom primjenom u sustavu Moodle. U empirijskom dijelu detaljno je prikazano istraživanje koje je provedeno u drugome razredu osnovne škole. Rezultati su pokazali kako nastavni sadržaji za učenike oblikovani po modelu za oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu Moodle poboljšavaju proces učenja, poučavanja i testiranja znanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija