Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 718404

PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE


Vujević, Marta
PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 718404 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE
(Implementation the system Moodle in the teaching area of listening to music)

Autori
Vujević, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
14.07

Godina
2014

Stranica
79

Mentor
Tomaš, Suzana

Ključne riječi
sustavi e-učenja; Moodle; oblikovanje i primjena nastavnog sadržaja; Glazbena kultura; učinak nastave
(e-learning; Moodle; design and application of course content; Music; effect of education)

Sažetak
Već dugi niz godina informacijska i komunikacijska tehnologija postala je sastavni dio sustava obrazovanja. Integrirana u razred i nastavnu svakidašnjicu ona pruža niz mogućnosti koje mogu promijeniti učenje te unaprijediti mogućnosti poučavanja. Informacijska i komunikacijska tehnologija omogućila je pojavu nove generacije sustava za učenje i poučavanje utemeljenim na računalima. U takvoj novoj obrazovnoj sredini mijenjaju se svi aspekti nastave za čije izvođenje učitelji/učiteljice postaju mentori i vodiči cjelokupnog procesa, a učenici postaju aktivni sudionici nastave. Cilj ovog diplomskog rada je prikazati kako se sustav Moodle može primijeniti u nastavi Glazbene kulture za drugi razred osnovne škole. Time se želi pokazati kako nastava Glazbene kulture može obogatiti svoj obrazovni proces uvođenjem Moodle sustava kao suvremenog nastavnog sredstva. U svrhu izrade ovog diplomskog rada oblikovana je nastavna jedinica glazbena priča – Instrument čarobnjak te je na njoj provedeno istraživanje kako bi se istražio učinak procesa učenja i poučavanja pomoću sustava Moodle. Rezultati su pokazali da su nastavni sadržaji oblikovani po modelu za oblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu Moodle poboljšali proces učenja, poučavanja i testiranja znanja iz Glazbene kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Suzana Tomaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vujević, Marta
PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Vujević, M. (2014) 'PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRUČJE SLUŠANJA GLAZBE', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vujevi\'{c}, Marta}, year = {2014}, pages = {79}, keywords = {sustavi e-u\v{c}enja, Moodle, oblikovanje i primjena nastavnog sadr\v{z}aja, Glazbena kultura, u\v{c}inak nastave}, title = {PRIMJENA SUSTAVA MOODLE U NASTAVNO PODRU\v{C}JE SLU\v{S}ANJA GLAZBE}, keyword = {sustavi e-u\v{c}enja, Moodle, oblikovanje i primjena nastavnog sadr\v{z}aja, Glazbena kultura, u\v{c}inak nastave}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vujevi\'{c}, Marta}, year = {2014}, pages = {79}, keywords = {e-learning, Moodle, design and application of course content, Music, effect of education}, title = {Implementation the system Moodle in the teaching area of listening to music}, keyword = {e-learning, Moodle, design and application of course content, Music, effect of education}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font